Page 71 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 71

ENERJİ GRUBU’NDAN



            Tüpraş, yeni teknoloji yatırımlarına güç katacak

            Tüpraş, Emerald Technology Ven-
            tures’ın endüstriyel inovasyon fonu
            Emerald Industrial Innovation Fund’la
            iş birliği anlaşması imzalayarak öncü
            bir rol daha üstlendi. Anlaşmay-
            la Emerald Industrial Innovation
            Fund’a yatırımcı olarak katılan
            Tüpraş, enerji dönüşümüne katkı
            sağlamak, mevcut faaliyetlerinde
            rekabet gücünü artırmak ve gele-   tırım yapmak, yeni büyüme alanları   ler kazandırıyor.” dedi. Konuyla ilgili
            ceğin işlerini yakından takip etmek   bulmak da hedeflerimiz arasında.   açıklama yapan Emerald Yönetici
            amacıyla Amerika Birleşik Devletleri   Tüpraş’ı geleceğe hazırlamak için   Ortağı Gina Domanig ise şunları
            (ABD) ve Avrupa’daki yeni teknoloji   teknoloji, inovasyon ve Ar-Ge yatı-  söyledi: “Tüpraş’ın katılımıyla enerji
            startup şirketlerine yatırım yapmayı   rımlarımız her zaman öncelikli gün-  sektöründe endüstriyel teknolojiler
            hedefliyor. Söz konusu iş birliğiyle   demimizi oluşturuyor. Yeni teknoloji   alanındaki çalışmalarımızı güçlen-
            tüm enerji sektörüne etki edecek   ve iş modellerini, rekabet gücümü-  dirmeye devam edeceğiz.” Enerji,
            operasyonel ve stratejik teknoloji-  zü artıracak en önemli kanal olarak   su, ileri malzeme ve endüstriyel
            leri takip etmeyi ve özellikle yıkıcı   görüyoruz. Şirket dışı kaynaklardan   bilişim teknolojileri alanlarında Zü-
            potansiyele sahip gelişmelerin     öğrenilen fikir, alınan ilham ve startup   rih, Toronto ve Singapur ofisleriyle
            içinde bulunmayı hedeflediklerini   ruhu Tüpraş’ın tüm birimlerinde   faaliyet gösteren Emerald, bugüne
            dile getiren Tüpraş Yatırımlar ve   yürütülen çalışmalar için kaldıraç   kadar 660 milyon ABD dolarının
            Planlamadan Sorumlu Genel Müdür    etkisi yaratıyor; şirket kültürümüze   üzerinde varlık yönetimi ve 60’tan
            Yardımcısı Levent Zağra, “Yarının   daha hızlı, yenilikçi ve değişen şart-  fazla yeni teknoloji şirketine yatırım
            işlerini keşfederek bu sahalara ya-
                                               lara rahatça uyum sağlayan özellik-  yaptı.                            69


            ‘Opet’se fark eder’


            Opet, yeni reklam filminde, sektör-                                  gelişmeleri teleskopla takip eden ikili,
            de rakiplerinden ayrılan güçlü ve                                    Farketmez Petrol’ün hizmet anlayışı
            farklı özelliklerini vurgulayan yeni bir                             ve tüm eksiklerine rağmen sektörde
            sloganla tüketicinin karşısına çıkıyor.                              değişim ve yeniliğin öncüsü olan
            Opet’in 20 yıldan bu yana devam                                      Opet’e meydan okumayı da ihmal
            eden Temiz Tuvalet Kampanyası                                        etmiyor. Farketmez Petrol’ün sahibi
            kapsamındaki temiz ve hijyenik tuva-                                 Faruk Etmez ve Necmi’nin macerala-
            letleri, zengin ürün çeşitliliği sunan ve                            rını sektöre gönderme yaparak esprili
            tüketici ihtiyaçlarına göre oluşturulan                              bir dille anlatan reklam filmlerinin
            Ultramarketleri, kadın akaryakıt satış                               senaristliğini ve yönetmenliğini Cem
            görevlisi istihdamı yaratan Kadın                                    Yılmaz üstlendi. Reklam filmlerinin
            Gücü Projesi gibi öne çıkan özellik-                                 Temmuz ayında gerçekleştirilen ve
            leri, “Opet’se fark eder” sloganıyla                                 dört gün süren çekim sürecinde
            izleyiciyle buluşuyor. Reklam filmin-                                sosyal izolasyon kuralları ve korunma
            de, Opet’in marka yüzü olan Cem                                      tedbirleri titizlikle uygulandı. Serinin
            Yılmaz’ı Opet olmaya öykünen ve                                      devamında, Opet’in üstün hizmet
            bir taraftan da Opet’i kendine rakip                                 anlayışı kapsamında sunduğu ürün,
            gören Farketmez Petrol’ün sahibi   çalışanı Necmi, Opet’in diğer akar-  hizmet ve sürdürülebilir sosyal so-
            Faruk Etmez rolünde izliyoruz. Faruk   yakıt markalarından farkını izleyiciyle   rumluluk projeleri de anlatılacak.
            Etmez ve istasyonundaki yegane     birlikte keşfediyor. Opet’teki tüm
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76