Page 71 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 71
ENERJİ GRUBU’NDAN
Tüpraş, yeni teknoloji yatırımlarına güç katacak
Tüpraş, Emerald Technology Ven-
tures’ın endüstriyel inovasyon fonu
Emerald Industrial Innovation Fund’la
iş birliği anlaşması imzalayarak öncü
bir rol daha üstlendi. Anlaşmay-
la Emerald Industrial Innovation
Fund’a yatırımcı olarak katılan
Tüpraş, enerji dönüşümüne katkı
sağlamak, mevcut faaliyetlerinde
rekabet gücünü artırmak ve gele- tırım yapmak, yeni büyüme alanları ler kazandırıyor.” dedi. Konuyla ilgili
ceğin işlerini yakından takip etmek bulmak da hedeflerimiz arasında. açıklama yapan Emerald Yönetici
amacıyla Amerika Birleşik Devletleri Tüpraş’ı geleceğe hazırlamak için Ortağı Gina Domanig ise şunları
(ABD) ve Avrupa’daki yeni teknoloji teknoloji, inovasyon ve Ar-Ge yatı- söyledi: “Tüpraş’ın katılımıyla enerji
startup şirketlerine yatırım yapmayı rımlarımız her zaman öncelikli gün- sektöründe endüstriyel teknolojiler
hedefliyor. Söz konusu iş birliğiyle demimizi oluşturuyor. Yeni teknoloji alanındaki çalışmalarımızı güçlen-
tüm enerji sektörüne etki edecek ve iş modellerini, rekabet gücümü- dirmeye devam edeceğiz.” Enerji,
operasyonel ve stratejik teknoloji- zü artıracak en önemli kanal olarak su, ileri malzeme ve endüstriyel
leri takip etmeyi ve özellikle yıkıcı görüyoruz. Şirket dışı kaynaklardan bilişim teknolojileri alanlarında Zü-
potansiyele sahip gelişmelerin öğrenilen fikir, alınan ilham ve startup rih, Toronto ve Singapur ofisleriyle
içinde bulunmayı hedeflediklerini ruhu Tüpraş’ın tüm birimlerinde faaliyet gösteren Emerald, bugüne
dile getiren Tüpraş Yatırımlar ve yürütülen çalışmalar için kaldıraç kadar 660 milyon ABD dolarının
Planlamadan Sorumlu Genel Müdür etkisi yaratıyor; şirket kültürümüze üzerinde varlık yönetimi ve 60’tan
Yardımcısı Levent Zağra, “Yarının daha hızlı, yenilikçi ve değişen şart- fazla yeni teknoloji şirketine yatırım
işlerini keşfederek bu sahalara ya-
lara rahatça uyum sağlayan özellik- yaptı. 69
‘Opet’se fark eder’
Opet, yeni reklam filminde, sektör- gelişmeleri teleskopla takip eden ikili,
de rakiplerinden ayrılan güçlü ve Farketmez Petrol’ün hizmet anlayışı
farklı özelliklerini vurgulayan yeni bir ve tüm eksiklerine rağmen sektörde
sloganla tüketicinin karşısına çıkıyor. değişim ve yeniliğin öncüsü olan
Opet’in 20 yıldan bu yana devam Opet’e meydan okumayı da ihmal
eden Temiz Tuvalet Kampanyası etmiyor. Farketmez Petrol’ün sahibi
kapsamındaki temiz ve hijyenik tuva- Faruk Etmez ve Necmi’nin macerala-
letleri, zengin ürün çeşitliliği sunan ve rını sektöre gönderme yaparak esprili
tüketici ihtiyaçlarına göre oluşturulan bir dille anlatan reklam filmlerinin
Ultramarketleri, kadın akaryakıt satış senaristliğini ve yönetmenliğini Cem
görevlisi istihdamı yaratan Kadın Yılmaz üstlendi. Reklam filmlerinin
Gücü Projesi gibi öne çıkan özellik- Temmuz ayında gerçekleştirilen ve
leri, “Opet’se fark eder” sloganıyla dört gün süren çekim sürecinde
izleyiciyle buluşuyor. Reklam filmin- sosyal izolasyon kuralları ve korunma
de, Opet’in marka yüzü olan Cem tedbirleri titizlikle uygulandı. Serinin
Yılmaz’ı Opet olmaya öykünen ve devamında, Opet’in üstün hizmet
bir taraftan da Opet’i kendine rakip anlayışı kapsamında sunduğu ürün,
gören Farketmez Petrol’ün sahibi çalışanı Necmi, Opet’in diğer akar- hizmet ve sürdürülebilir sosyal so-
Faruk Etmez rolünde izliyoruz. Faruk yakıt markalarından farkını izleyiciyle rumluluk projeleri de anlatılacak.
Etmez ve istasyonundaki yegane birlikte keşfediyor. Opet’teki tüm