Page 138 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 138

AYGAZ Ürün Ailesi Büyüyor: Mini, Maksi, Barbekü…


                                         AYGAZ adıyla Türkiye’de tüpgaz altmış yıldan beri hayatımızın her alanında var. Yıllar
                                         içinde tüketicinin ihtiyaçları, beklentileri, kullanım alışkanlıkları, eğilimleri değiştiği gibi
                                         çeşitlendi de. Esasında hem tüpgaz kullanımının daralan aynı zamanda da çeşitlenen
                                         sahası, AYGAZ’ın çok daha yenilikçi, işlevsel ve pratik ürün türleri üzerine çalışmasını da
                                         tetikledi. Her ne kadar daralan pazarda yeni ürün tasarlayabilmek eski yıllara kıyasla çok
                                         yüksek maliyet oluştursa da araştırma ve geliştirme süreçlerinin, AYGAZ’ı sektöründe ileri
                                         taşıyan bir itkisi var.

                                         AYGAZ Mini, Maksi ürünlerinin çıkış hikâyesi de AR-GE ekibinin etkili, yoğun ve yetkin
                                         çalışmasıyla anlam kazanıyor. Tek başına bir ürün olmayan, bir “ürün ailesi” olarak
                                         tarif edilen AYGAZ Mini, Maksi ve aksesuarları gerçek anlamıyla sofistike ve incelikli bir
                                         çalışmayla tüketiciyle buluşturuluyor. Örneğin AYGAZ Mini, bugünün gündelik yaşam
                                         deneyimiyle uyumlu, oldukça pratik ve işlevsel bir takım aksesuarlarla donatılarak “ev”
                                         tüpünün de “kamp” tüpünün de beklentilerini karşılayacak, hatta aşacak bir nitelikte
                                         tasarlanıyor. Ev ve sokak alanlarının değişen kullanım biçimleriyle bu ürünler hem birbirini
                                         ikame edebilir hem de kendi özgünlükleri içinde kalabilir bir özellik ve işleve sahip.


                                         AYGAZ Maksi de oldukça yenilikçi bir tasarımla tüp kullanıcılarına “yeni nesil ev tüpü”
                                         olarak sunuldu. Tüpün yıllar yılı tanıdık, aşina olunan, görece soğuk rengine karşı su
                                         yeşili rengi gibi yeni görünümüyle tüpün bilindik çehresinde farklı bir profil oluşturdu.
                                         AYGAZ’ın yürüttüğü birçok pazar araştırmasında tanık olduğu, tüketicilerin ciddi bir
                                         çoğunluğunun “tüpün hep aynı kaldığını, yıllar içinde birçok ürün değişse de bir tek
                                         tüpün değişmediğine” kani oluşlarıydı. Bu yaklaşımın bir taraftan tanıdıklığa, aşinalığa
                                         ve güvene dair olduğu düşünülse de zaman içinde estetik beğenilerin alışkanlıkları da
                                         belirleyebildiği, bu anlamda da hizmet kadar ürünün kendisinin de geliştirilmesinin
                                         gerekliliği, bunun gibi yaratıcı ve yenilikçi çalışmaları hızlandırdı.



                                         GÜÇLÜ, YENİLİKÇİ, DÖNÜŞTÜRÜCÜ                                           136
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143