Page 14 - Aygaz Dünyası - Sayı:60
P. 14

DOSYA



















           Tüketicilerimizin reklam filmimize olan ilgisi ürünü tanıtmamızda bize çok yardımcı oldu.
           Özellikle reklam filmimizin çok samimi olduğu konusunda önemli geri dönüşler aldık. Bu
           olumlu dönüşlerin de bizleri bir sonraki projeler için motive ettiğini söyleyebilirim. Reklam,
           kampanya filmi ve ana mesajımızın dijital mecralara uyarlanması, saha kenarı led’ler ve sosyal
           medya paylaşımlarının organize edilmesi süreçlerinde rol amak ve Pazarlama alanındaki ilk
           işimin bu denli büyük bir proje olması beni hem çok heyecanlandırdı hem de çok gururlandırdı.

           FEYZANUR AYDEMİR
           Pazarlama Sorumlusu


           Yeni ürünümüzle sektörde yine bir oyun değiştiren bir oyuncu olduğumuzu gösterdik.
           Müşterilerimize Avrupa’dan önce, son standartlara uygun otogaz sağlayarak tüketicilerin kalite
           algısını yeniden oluşturmayı hedefliyoruz. Aygaz, faaliyet gösterdiği her alanda yeniliklerin
           markası olduğu gerçeğiyle AR-GE, Satış, Pazarlama ekiplerinin özverili çalışmaları sayesinde
   12
           sektörün gelişimi için en önde koşan marka. Motorinin, ekonomik ve çevresel nedenlerle binek
           araçlarda kullanımının azalacağını ve gelecekte LPG’nin daha da ön planda olacağını biliyor ve
           aslında bugün atılan tohumların şirketimiz için daha büyük faydalara dönüşeceğine inanıyorum.
           Performanslı yeni ürünümüz ve sektörel olarak sağlamış olduğumuz yüksek kampanya faydasıyla
           satışlarımıza katkı sağlayacak güzel bir projeye imza atmanın mutluluğunu yaşıyoruz.


           KAANHAN YEŞİLYAPRAK
           Pazarlama Yöneticisi



           Aygaz 100+ Oktan reklam filmimiz için hazırlık aşamasında,
           çekim sırasında ve sonrasında Pazarlama Departmanı olarak
           hep birlikte çalıştık. Mesajımızın tüketicilerimize doğru şekilde
           iletileceğinden emin olmak için sürecin her aşamasında   İlk adımımız, ürünümüzün hitap ettiği hedef kitleyi ve ana mesajımızı belirlemekti. Daha sonra bu ana fikir ve
           titizlikle çalıştık. Fikrin önce filme, sonra 360 derece   hedef kitleye uygun yaratıcı bir fikir çalışılması için, işinde profesyonel ajanslara ürünümüzü anlatan brief’ler
           kampanyaya dönüşme aşamasında, ardından kampanya   verildi. Ajansların fikirleri değerlendirildi; içlerinden ürünümüzü ve markamızı en iyi temsil eden fikir seçildi.
           materyallerinin, reklam filminin yayınlanması ve yayın   Birçok yaratıcı profesyonelin iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz reklam filmimizin çekimleri farklı mekan ve
           stratejilerinin oluşturulması süreçlerinde aktif olarak görev   lokasyonlarda iki gün boyunca sürdü. Sonunda çok güzel bir iş çıktı ortaya, mutluyuz. LPG sektörü için çok
           aldım. Bu kadar kapsamlı ve çok paydaşlı bir kampanyanın   önemli bir gelişme olan Aygaz 100+ Oktan ürünümüzün lansmanını yapmak heyecan verici, yaratıcı ve öğretici bir
           mutfağında yer aldığım için çok mutluyum; beni çok   deneyimdi.
           geliştirdiğini hissediyorum.
                                                     ZEYNEP KÜÇÜKDERE GÜLMEZ
           ÖZÜM HAZAL ÖZGENÇ                         Performans Pazarlama Yöneticisi
           Pazarlama Sorumlusu
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19