Page 20 - Aygaz Dünyası - Sayı:61
P. 20

İÇİMİZDEN BİRİ



            Melih Poyraz’ın tesis ziyaretlerinden…

















            çok olumlu etkiliyor. Örneğin Ay-  ama hiç göstermiyoruz" mottosuy-  çalışmalarla süregelen yenilikçi
            gaz 100+ Oktan ürünümüzle ve       la kutladığında aslında markanın   ruhu herkes tarafından biliniyor.
            son dönemde yaptığımız kam-        köklü ve öncü kimliğiyle beraber   Aygaz için bunlara ek olacak
            panyalarla tüketiciler marka-      genç ve dinamik bir şirket olduğunu   yenilikler söz konusu mu?
            mızla yeniden tanıştılar. Çok ciddi   kamuoyuna anlatmaya başlamıştı.   Outdoor tarafında sürekli yeni ürün-
            manada yeni müşteri elde ediyo-    Diğer yandan COVID-19'la birlikte   ler devreye giriyor zaten. Bunun
            ruz, bu da bizleri sevindiriyor.   kamp merakı arttı. Kamp demek,    yanı sıra, yeni yeni coğrafyalar da
                                               belli malzemelere ihtiyaç duymak   eklenecek ama Yönetim Kurulu Baş-
            Aygaz Mobil’de nasıl bir strateji   demek. Çoğunlukla genç kuşağa    kanımız Rahmi (Koç) Bey’in dediği
            söz konusu?                        odaklanarak kampta yemek yap-     gibi bizim ana işimiz LPG olacak.
            Oradaki hedefimiz trafiği artırmak.   mak, ısınmak için gerekli kaliteli ve   Çünkü bu ana işimizle ilgili dünyada
            Bu mecra bir pazar yeri değil, sa-  uygun fiyatlı ürünleri sunmayı he-  hâlâ çok önemli fırsatlar var. Yakın
   18       tışlar sadece bayilerimiz üzerinden   defledik ve bunun karşılığını aldık.   gelecekte ana işimizin dışına çıka-
            ilerliyor. Hedefimiz; evde, mutfakta   İnsanlar kaliteye ihtiyaç duyuyorlar   cak bir iş planlamıyoruz.
            ve dışarıda en çok ihtiyaç duyulan,   ve Aygaz ürününü alırken herhan-
            en kaliteli ürünleri satmak. Tam   gi bir şüpheleri olmuyor. Tabii son   LPG, özellikle geleneksel yakıtlara
            olarak böyle bir bakış açısını test   dönemde yaptığımız reklamların da   göre daha çevreci olduğu için
            ediyoruz.                          bunda etkisi var. Reklamlarımızın   dünya genelinde pek çok teşvik
                                               da amacı, Aygaz'ın temel değerle-  alıyor. Otogaz özelinde konuşursak
            Aygaz’ı gençleştirmek konusuna     rinden asla ödün vermeden marka   bu çevreci özelliği sürdürülebilirlik
            dönersek… Aygaz’ın outdoor         imajımızı gençleştirmek.          bakımından nasıl değerlendirirsiniz?
            ürünleri bu konuda önemli bir                                        Bugün LPG'li bir araç yüzde 40'a
            adım gibi görünüyor. Bu tarafta    Aygaz’ın 1960’larda Türkiye’nin   varan tasarruf imkanı sağlarken çok
            planınız nedir?                    modernleşme hikayesine eşlik      daha düşük karbon emisyon ora-
            Aygaz 60. yılını, "60. yaşındayız   etmekle başlayan ve bahsettiğiniz



             Melih Poyraz’ın Sendeo ve Anadoluhisarı Tankercilik ziyaretlerinden…
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25