Page 29 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 29
ilgisinin giderek arttığını söyleye-
bilirim.
Bulunduğunuz konum satışlarınızı
nasıl etkiliyor?
İstasyonumuz, Isparta-Antalya
kara yolu üzerinde yer alıyor. Biraz
şehir dışında olduğumuz için
yol müşterimiz daha çok. Şehir
çıkışında olmamız hem Isparta’nın
yerlilerinden oluşan hem de şe-
hirlerarası yolculuk yapan müşte-
rilerimize hizmet verme olanağı
tanıyor. Bu sayede her geçen gün
müşteri sayımız artıyor. Tabii ki ön- Kalitesini deneyimleyenlerin etkinlikleri ve kampanyaları devreye
celiğimiz müşteri memnuniyeti; bu kesinlikle Aygaz’dan vazgeçme- alıyoruz.
ilke doğrultusunda çalışmak, satış- diğini biliyoruz. Çünkü Aygaz
larımızı oldukça olumlu etkiliyor. müşterileri hem marka imajını Aygaz’la ilişkileriniz nasıl?
hem yakıtın kalitesini hem de Sahada ve bölgede, gece gündüz
Müşteri portföyünüzden bahse- araçlarında tecrübe ettikleri per- demeden istediğimiz anda bir
der misiniz? formansı önemsiyorlar. sorumuz olduğunda yanıt alabile-
Portföyümüzü yüzdesel olarak ceğimiz yetkililere kolayca ulaşa-
belirtmek gerekirse yüzde 40’ını İstasyonunuzda Aygaz’ın kam- biliyoruz. Sorularımıza çok kısa
sabit, yüzde 60’ını ise geldi geçti panyalarını uyguluyor musunuz, sürede yanıt alıyoruz. Ayrıca satış 27
diye tabir ettiğimiz müşteriler müşterilerinizin bu kampanyalara yöneticimiz ve bölge müdürümüz
oluşturuyor. ilgisini nasıl değerlendirirsiniz? tarafından her zaman detaylı ola-
Aygaz’ın gerçekleştirdiği tüm rak bilgilendiriliyoruz.
Müşterilerinizin hem Aygaz’dan yerel ve ulusal kampanyalara ka-
hem de istasyonunuzdan mem- tılıyoruz. Bu sayede müşteri bağlı- Önümüzdeki süreç için işinizi
nuniyetleri konusunda neler lığını sağladığımızı düşünüyorum. daha da büyütmek gibi hedefleri-
söylersiniz? Onlardan ne gibi geri niz var mı?
dönüşler alıyorsunuz? Müşteri bağlılığını daha da artırmak Şu an mevcutta çeşitli sponsorluk
Aygaz markasının verdiği güven, için devreye aldığınız, istasyonunuza destekleri veriyoruz ve devreye
Aygaz’ın kalitesi ve güler yüzlü özel kampanyalar var mı? aldığımız farkındalık projelerimizle
çalışma arkadaşlarımız sayesinde Müşterilerimizin büyük bir çoğun- ilgileniyoruz. Orta vadede yeni bir
sürekli olumlu geri bildirim alıyo- luğunu şehirlerarası yol müşterisinin istasyon daha açmayı hedefliyo-
ruz. Bu durum bizi motivasyon oluşturduğunu göz önünde bulun- ruz, bunun için gerekli çalışmaları
konusunda çok olumlu etkiliyor. durarak özellikle yaz aylarında çeşitli başlatmış durumdayız.
Pürlü Otomotiv, Pürlü Otomotiv, tüm Aygaz Otogaz istasyonları gibi COVID-19 nedeniyle çeşitli önlemleri devreye alarak ve sosyal
mesafeyi de koruyarak faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda öncelikle istasyona maskesiz gelen tüketicilere
COVID-19 maske veriliyor. Sosyal mesafeyi korumak amacıyla tüketiciler ve çalışanlar arasında bir metrelik uzaklık kuralına
uygun hareket ediliyor. Ayrıca istasyon bir dezenfeksiyon firması tarafından iki günde bir tamamen dezenfekte
sürecinde neler ediliyor. İstasyon genelinde temizlik işlerinden sorumlu çalışanlar da her saat başında kapı kollarının, masaların ve
market reyonlarının dezenfeksiyonunu sağlıyorlar. Diğer yandan kısa dönemli çalışma süreci başlatıldı, bu kapsamda
yapıyor? istasyon çalışanlarının bir günlük aralıklarla çalışacağı şekilde personel sayısı yarı yarıya düşürüldü.