Page 21 - Aygaz Dünyası - Sayı:56
P. 21
derseniz? Belki ilginç gelebilir ama çok güzel bir destek kanalı oluş-
benim bir vefa borcum var Ay- turduk. Müşterimiz olsun olmasın
gaz’a. Hatta bir beyaz eşya bayim bir ayrım yapmadan ne isterlerse
vardı o zaman, iki tabelayı aynı aldık, götürdük. Pandemi döne-
anda koyamayacağım, Aygaz’ınki- minde Aygaz’ın bakış açısı da
ni kaldırmam gerektiği söylenmiş- buydu zaten; bize düşen görev,
ti. Kabul etmedim. “Aygaz’ın tabe- süreci kolaylaştırmak oldu. Hâlâ
lasını kullanamayacaksam beyaz aynı şekilde devam ediyoruz.
eşya bayiliğimi geri alın.” dedim.
Önümüzdeki süreçle ilgili neler
Aygazlı olmanın sizin için önemli planlıyorsunuz?
olduğunu anlıyoruz bu anınızdan… Gelişmelere göre hareket ettiğimiz
Biz hep Aygaz ailesinin bir ferdi için şu anda bir değişiklik yapmayı
olduğumuzu hissettik. Herhan- planlamıyoruz. Bu sektörde sürekli
gi bir talebimiz olduğunda her kalite farkımızı anlatarak ve müş-
zaman yanımızda durdu Aygaz. terilerimizi bu konuda bilinçlendir-
En baştaki tercih nedenim hiçbir meyi görev edinerek işimize devam
zaman yanıltmadı beni. edeceğiz. Şimdi Aygaz bir de kargo
işine başladı. Zaten bütün bayiler
Müşterileriniz de uzun yıllardır teslimat noktası olacak, bu işi yapa-
size eşlik ediyorlardır diye tahmin bilecek kapasitedeki bayiler belli bir
ediyoruz… süreden sonra acenteye dönüşecek.
Dörtyol nüfusumuz mahalleleri- Aykargo’yla birlikte iki müşteri
mizle birlikte 120 bin. Akka Ticaret profilini ikame etme şansımız ola-
olarak 1997’den beri Dörtyol’daki cak. Mesela hiç bayimize uğrama- ‘Biz hep Aygaz ailesinin 19
tek bayiyiz. Burada ev müşterile- mış biri Aykargo için geldiğinde
rimiz daha fazla. Halihazırda bin tüpü de soracak. Bizim kendimizi bir ferdi olduğumuzu
aktif abonemiz mevcut. en iyi şekilde anlatmamız ve onları hissettik. Herhangi bir
da Aygaz müşterisi yapmamız talebimiz olduğunda her
Pandemi süreci nasıl geçti sizin lazım. Bu nedenle kargoyu tüp-
için? gaz satışlarımız için önemli bir zaman yanımızda durdu
Pandemi süreci aslında bizi çok fırsat olarak görüyorum. İmkanları Aygaz. En başındaki tercih
etkilemedi. Aygaz olarak özellikle doğru kullanabilmemiz gerekiyor nedenim hiçbir zaman
evlerinden çıkamayanlar ve yaşlılar yani bundan sonrası biz bayilerin
için sosyal mecralar aracılığıyla marifetine kalıyor. yanıltmadı beni.’
Akka Ticaret’in çalışanları anlatıyor…
Recep Yüksel: 1998’den bu yana Akka Ticaret’te çalışıyorum. 1989’dan beri de Aygaz
Abone Servis Görevlisi olarak görev yapıyorum. Müşterilerimizle ilişkilerimiz çok iyi, Aygaz’ı
sevdiklerini söylüyorlar. Aldığım eğitimler sayesinde öğrendiğim bilgilerle müşterilerimizi
güvenli kullanım konusunda yönlendiriyorum.
Ali Gök: 1999’dan beri Bilgehan Bey’le çalışıyoruz. Burada daha çok satış ve muhasebe
işleriyle ilgileniyorum. Dörtyol küçük bir yer olduğu için müşterilerimizle bire bir tanışıyoruz
zaten. Hem Aygaz’dan hem de verdiğimiz hizmetten herkes memnun.