Page 46 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 46

BİR KURUM KÜLTÜRÜ İZLEĞİ:

                                         GÜVENİLİR, İLKELİ, ÇALIŞKAN


























                                         AYGAZ, kurum kültürünün temellerini Koç Topluluğu’nun ilkelerinden beslenerek kurar.
                                         Vehbi Koç’un Devletim ve ülkem var oldukça ben de varım düsturunu şirket politikasının
                                         etrafında bir ağ gibi örer. Bu anlayışla iş alanını biçimlendirdiği gibi varlığını ve itibarını
                                         bu ağda dokur. AYGAZ baktığınızda Koç Topluluğu’nun diğer şirketleri gibi sektöründe
                                         en iyi olmayı, sürekli gelişmeyi ve kaynak yaratabilmeyi başarır; bunun için de tüm
                                         çalışma kültürünü iş ahlakına ve dürüst çalışma prensiplerine göre belirlemeyi önceler.
                                         Bugün AYGAZ’ın birincil olarak LPG ve doğal gaz olmak üzere ülkesinde ve uluslararası
                                         pazarlarda enerji çözümleri, alternatifleri sunan bir şirket olmasında genel anlamıyla
                                         en iyisini yaratma azmi taşıması etkilidir.

                                         AYGAZ altmış yıl içinde itibarlı, güvenilir bir şirket olmayı “tüketiciye en yakın marka”
                                         olmasıyla tarif ettiği gibi çalışanlarıyla güçlendirdiği kurumsal bağıyla da tanımlıyor.
                                         Açıkçası şirketin sektöründe yaptığı işe duyulan güven, işine güven duyan çalışanlarla
                                         sağlanıyor. Altmış yıl gibi uzun yıllara dayanan bu deneyimin getirdiği ihtiyatlı, temkinli
                                         tutumlar, yordamlar olduğu gibi yenilikçi ürün ve hizmetleri geliştirmeye dönük cesur,
                                         yeni nesil yöntemler de geliştiriyor. AYGAZ bu anlamda nesiller arası çalışma deneyimine
                                         sahip ender şirketlerden de biri. Kurumsal olarak geleneksel, güven verici ilişki dinamiğini
                                         yok saymadan, bu ilişkilerin yeni zeminlerde yeniden kurulmasında; yeniliklerin,
                                         buluşların bu köklü bağlarla birlikte keşfedilmesinde oldukça özgün bir yerde durur.
                                         “    Aslında nesiller daha çabuk değişmeye başladı son yıllarda. Bizden sonra


                                              bir nesil geldi mesela, ona bir şekilde adapte olduk. O nesille beraber bir
                                              sonrakine yine birlikte adapte olduk. Ee tabii bizim adaptasyon hızımız
                                              biraz değişse bile gençler bizi kendi taraflarına doğru bir şekilde çekerken
                                              -teknoloji olarak özellikle- bizim de onlara, şirkete bağlılığımız, şirkete
                                              olan sevgimiz anlamında ve şirketimizin kendi temel değerleri anlamında
                                              bir faydamız dokunuyor. Böylece yumuşak bir geçiş sağlıyoruz. Ama tabii
                                              ki yeni neslin bazı meziyetleri var, onlardan da istifade ediyoruz.



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                                44
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51