Page 27 - Aygaz Dünyası - Sayı:61
P. 27
Tüketim kültürünün hepimizi ele geçirdiği bir Kimse birbirini dinlemiyor. Her şeyden önce projesi olur mu, bilemiyorum. Kimi görüşmeler
çağda yaşıyoruz. Dijital platformlar bilgiye yeniden birbirimizi dinlemeye başlamalıyız. var ama ben bir iş kesinleşmeden söylemeyi
ulaşmamızı kolaylaştırırken aynı zamanda bir sevenlerden değilim.
bilgi çöplüğü haline geliyor. Dezenformasyon Böyle bir ortamda okuru/izleyiciyi/dinleyiciyi 25
da cabası. Böyle bir ortamda bir iş üretmek kitabın ya da ekranın başında tutabilmenin Aygaz’ın İletişim Toplantısı’nın
hakkındaki fikirlerinizi paylaşır mısınız? ipuçları var mı sizce? moderatörlüğünü üstlendiniz. Bir gününe eşlik
Bilgiye kolay ulaşmanın demokratik bir yönü Keşke birkaç ipucu olsa aklımda ve onları ettiğiniz Aygaz ailesiyle ilgili düşüncelerinizi
var. Ama sizin de işaret ettiğiniz gibi yanlış, sıraladığımda insanların kendilerini paylaşır mısınız?
hatalı bilgilerin de havada uçuştuğu bir geliştireceği araçlara konsantre olmalarını Benim için özel bir gündü. Aygaz’ın toplumsal
çağda yaşıyoruz. Kimileri buna "dijital çöplük sağlayabilsem. Ama bütün insanlık için hafızamızda önemli bir yeri var. Sadece
çağı" diyor, kimileri "hakikat ötesi". Gerçeklik ortak bir ipucu listesi yok, olamaz da… Tıpkı bir jenerik marka değil, bu coğrafyanın
algımızı tamamen yitirdiğimiz zamanlar oluyor. parmak izlerimiz gibi algılarımız da biricik. hafızasını oluşturan markalardan. Aygaz
Bilgiyi de gerçek olup olmadığına bakmadan, Tek söyleyebileceğim, diyalog kurmanın çalışanlarının, bu bilinçle nasıl bir çalışma
kaynağını merak etmeden, bir süzgeçten kanallarını bulmaya çalışmak. Diyalog konsantrasyonu içinde olduğunu görmek
geçirmeden hızlıca tüketiyoruz. Ben buna kavramını sadece iki kişi arasındaki bir değerliydi. Hani durmadan diyalog deyip
“hız-haz-hacim çağı" diyorum. Bilgi olarak eylem olarak almamalıyız. Bir kitapla, duruyorum ya; işte Aygaz İletişim Toplantısı
önümüze düşen “şeyi” hızlıca paylaşıyor, bu bir sanat eseriyle, bir bilgiyle, bilimsel bir markanın bunu nasıl oluşturduğunu,
paylaşımın etkileşiminden haz duyuyor, bu bir gelişmeyle kurulacak diyalog çok nasıl kurguladığını görmek açısından
hazzın hacminin artması için de giderek daha önemlidir. Bunun oluşmasında sanatın değerliydi. Bir de böyle toplantılarda
kontrolsüz oluyoruz. Dezenformasyon sadece çok değerli ve kalıcı bir rolü var. Sadece en sevdiğim şeylerden biri, çalışanların
iş yapış modellerini değil, gündelik hayatımızı, bireyler düzeyinde değil; yönetimler, yüzündeki gülümsemeyi görmek. Gülmeyi,
sağlığımızı, sosyal becerilerimizi yaralıyor. kurumsal yapılar, aklınıza gelen bütün sosyal iyi hissetmeyi ve bunu paylaşmayı bilmek
Derin yaralar bunlar. Böyle bir ortam, her alanlarda sanatın buluşturucu gücünün iyi çok değerli. Markanın dünya çapındaki başarısı
üretim modeline zarar veriyor. Bu zararların en algılanmasını dilerim. konusunda zaten söyleyecek bir şey yok.
aza indirgenmesi için süzgeçlerimiz daha da Ama en değerlisi o başarıyı gülümseyerek
büyük bir önem taşıyor. Araştırmak, öğrenmek, Sizi en son Sanat Ajandası ve Set Arası yaşayabilmek.
değerlendirmek, tartışmak ve diyalog programlarınızla izledik. Bu yayınlar devam
kurabilmek. Günümüzde bireyler ve toplumlar ediyor mu? Ayrıca ufukta yeni projeler var mı?
arası diyalog büyük zarar görmüş durumda. Yakın zamanda bir televizyon ya da YouTube