Page 72 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 72

70      PAYDAŞLARLA İLETİŞİM






            Paydaşlarla İletişim




            Paydaş iletişimini merkeze alıyor, fayda odaklı iş birliği kültürünü geliştirmeye odaklanıyoruz. Sektörde öncü faaliyetlerde yer
            alabilmek için paydaşlarla etkin iletişimi önemsiyoruz. Paydaşlarla iletişim kanallarımızı geliştirmek amacıyla yenilikçi ve dijital
            kanalları kullanmaya özen gösteriyoruz.  Sürdürülebilirlik Raporu ve sürdürülebilirlik öncelikleri doğrultusunda farklı konularda
            ilgili paydaşlardan düzenli olarak alınan görüşler, gelecek çalışma ve projelere yön veriyor. Aynı zamanda dengeli ve şeffaf bir
            bilgilendirme politikasını rehber olarak alıyor; şirket performansı, gelecek beklentileri ve stratejileri farklı paydaşların beklentilerini
            göz önünde bulundurarak doğru ve öz bir şekilde paylaşıyoruz.

            Aygaz Bilgilendirme Politikası’nın detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.


             Paydaş Grubu    Iletişim Metodu                     Iletişim Sıklığı  Paydaşların Gündeme Getirdiği Bazı Konular

                             Yatırımcı Konferansları, Genel Müdürlük’te yapılan yüz
                             yüze görüşmeler, telefonla ve yazılı gelen bilgi taleplerine   En az her çeyrekte
             Hissedarlar,    geri dönüş, telekonferanslar, analist toplantıları, üst düzey   olmak üzere gelen bilgi
             Yatırımcılar,   yönetim görüşmeleri, internet sitesi Yatırımcı İlişkileri sayfası,   taleplerine eş zamanlı
             Analistler
                             Faaliyet Raporu, Sürdürülebilirlik Raporu, şirket sunumları, kâr   geri dönüş
                             duyurusu, bilgilendirme duyuruları, özel durum açıklamaları
                                                                                •  Ürün kalitesi ve güvenliği çalışmasının iletişim
                                                                                 faaliyetlerinde daha çok yer bulması
                                                                                •  Müşteri odaklılık konusundaki örnek çalışmaların
                             Bayi İletişim Hattı, memnuniyet araştırmaları, Aygaz Eğitim   paylaşılması
             İş Ortakları ve Bayiler  Tırı ve Eğitim Otobüsü, ortak projeler, denetimler, bayi   Günlük  •  Marka gücünün daha çok kullanılması
                             portalleri
                                                                                •  Müşteri deneyiminde inovasyonun merkeze konulması
                                                                                •  Piyasa koşullarında rekabetçiliğe odaklanılması
                                                                                •  Yeni iş kanallarının artırılması ve fırsatların değerlendirilmesi
                                                                                •  Toplumsal projelerin geliştirilmesine katkının sürdürülmesi
                                                                                •  İnsan kaynakları uygulamalarında yeni nesil yaklaşımların
                             Çalışan memnuniyeti ve bağlılığı araştırmaları ve anketleri,   (esnek çalışma saati vb.) artırılması
                             online fikir toplama platformu, intranet plazma ekranları, iç
             Çalışanlar                                          Günlük         •  Halihazırdaki iç girişimcilik faaliyetlerinin daha çok
                             iletişim etkinlikleri,  duyurular, komite toplantıları, kurumsal   artırılması
                             yayınlar, öneri sistemleri
                                                                                •  Yetenek yönetimi ve kariyer planlaması
                                                                                •  Ar-Ge ve İnovasyon konusundaki bilgi seviyesinin artırılması
             İştirakler ve Bağlı Or-  Toplantılar, ortak projeler  Talep halinde
             taklıklar
             Kamu Kurumları ve   Bire bir toplantılar, resmi ziyaretler, sektörel toplantılar  Ayda en az bir defa
             Düzenleyici Otoriteler
                             İletişim kampanyaları, reklamlar, internet sitesi, sosyal
             Müşteriler      medya, Aygaz, Mogaz, Pürsu İletişim Hattı, pazar ve müşteri  Günlük
                             bağlılık araştırmaları, ziyaretler
                                                                                •  Aygaz markasının gücünü yansıtacak, uzun yıllar
                             Basın bültenleri ve basın buluşmaları, röportajlar, itibar
             Medya                                               Haftalık        sahiplenilebilecek bir kurumsal sorumluluk projesinin
                             anketleri, internet sitesi, kurumsal yayınlar
                                                                                 geliştirilmesi
                                                                                •  Çevre politikasıyla ülke sorunlarına duyarlı çalışmalara
                             Sektörel gündem takibi, sosyal sorumluluk konuları, ortak   devam edilmesi ve çevre yönetiminin kalite anlayışıyla
             Sivil Toplum                                                        entegre bir biçimde yönetilmesi
             Kuruluşları ve Odalar  projeler, sponsorluk ve bağışlar, itibar anketleri, çalışma   Haftalık
                             komite ve kurulları                                •  Nihai tüketicide enerji verimliliği konusunda bilincin
                                                                                 artırılması
                             Yüz yüze değerlendirmeler, toplu iş sözleşmesi, ortak proje-
             Sendikalar                                          Yılda en az dört defa
                             ler, Genel Kurul, açık iş yeri toplantıları
                                                                                •  Ülke geneline yayılan operasyonlarda istihdam alanının
                                                                                 artırılmasına yönelik çalışmaların gerçekleştirilmesi
             Tedarikçiler    Tedarikçi portali, denetimler       Günlük
                                                                                •  Kalite, güvenlik, iş sağlığı uygulamalarının her zaman daha
                                                                                 ileriye götürülmesi
             Uluslararası    Ortak projeler, konferanslar,
             Organizasyonlar   seminerler, kurumsal üyelikler    Ayda en az bir defa
             ve Girişimler
             Üniversiteler   Konferanslar, eğitimler, festivaller  Ayda en az bir defa
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77