Page 41 - Aygaz Dünyası - Sayı:57
P. 41

‘Yaklaşık 20 kişilik
                                              ‘İstasyon                                       oldukça deneyimli
                                              müdürümüz Selim                                 bir ekibimiz var.
                                              Bey, çok titiz;                                 Onları her anlamda
                                              çalışanlarla çok iyi                            desteklemek,
                                              uyum yakalamış                                  başarılarını
                                              durumda. Ayda iki                               ödüllendirmek
                                              kere tüm ekiple                                 benim için çok
                                              toplantı yapıyor,                               önemli. Çünkü mutlu
                                              zaman zaman bu                                  çalışanların mutlu
                                              toplantılara ben de                             müşteri anlamına
                                              katılıyorum.’                                   geldiğini biliyorum.’


            isimlerle yapılan reklamlarla çok   23 yıllık Aygaz istasyonu olmak kalıcı   toplantı yapıyor, zaman zaman bu
            dikkat çekti; o reklamların tüketici   müşteriler anlamına da geliyordur…  toplantılara ben de katılıyorum.
            güveni açısından çok iyi sonuçlar   Zaman zaman akaryakıt sorumlusu
            verdiğine inanıyorum. Yine ilk yılla-  arkadaşlarımdan bize fiyat odaklı   Biliyorsunuz Aygaz 60’ıncı yaşını
            ra dönersek… O dönemde bugünkü     müşteriler geldiğine dair geri bildi-  kutluyor. Aygaz'ın otogaz sektö-
            gibi yaygın bir otogaz kullanımı söz   rimler alıyorum. Biz bu konuya hiç   ründeki yolculuğunun tamamına
            konusu değildi. Süreç içerisinde   odaklanmadık. Ama sonradan göz-   eşlik eden bir isim olarak bu konu-
            otogazın yükselişine tanık olduk.  lemledim ki o müşteriler hâlâ bizimle   da neler söylersiniz?
                                               devam ediyorlar. Demek ki müşteri   Aygaz'ı 60’ıncı yılı için kutlarım. 60
            Neredeyse çeyrek asırlık bir       memnuniyeti ve kalitemizden taviz   yıl, çok değerli bir süre. Biliyorsunuz
            yolculuğu geride bırakıyorsunuz    vermeyerek doğru yolda ilerliyoruz.  Türkiye'de kurumsallık dediğimiz za-
            Aygaz’la…                                                            man en başta Koç Topluluğu geliyor;
            Bu süre içinde bölgeye bakan       İstasyonda görev yapan ekibiniz   Aygaz’ın ve 60 yıllık başarısının arka-  39
            birçok arkadaşımız oldu, hepsi     hakkında bilgi verir misiniz?     sında Koç markasının olması, o başa-
            birbirinden değerli kardeşlerimiz.   Yaklaşık 20 kişilik oldukça dene-  rıyı zaten taahhüt ediyor. Bu sürenin
            Aygaz'ı, markasını temsil eden     yimli bir ekibimiz var. Onları her   bir kısmına tanıklık ederek bu yapının
            insan kaynağının seçimi konusunda   anlamda desteklemek,  başarıla-  içerisinde olmak bize de gurur veriyor.
            da tebrik etmek istiyorum. Bölge   rını ödüllendirmek benim için çok   60 yılı geride bırakan Aygaz’ı temsil
            temsilcileri, bölge müdürleri, saha   önemli. Çünkü mutlu çalışanların   anlamında ufak da olsa payımız varsa
            müdürleri konusunda oldukça        mutlu müşteri anlamına geldiğini   bu müthiş bir gurur verici. Umarım
            titiz bir şirketten bahsediyoruz ki   biliyorum. Bu noktada istasyonu-  Aygaz 100’üncü yılını da kutlar; uma-
            bugüne kadar küçük bir eleştiride   muz müşteri memnuniyeti ko-      rım başarılarıyla ve ülkemize katkısı
            dahi bulunabileceğimiz bir isim-   nusunda da öne çıkıyor. İstasyon   açısından Aygaz’la gurur duymaya
            le karşılaşmadık. İstasyon olarak   müdürümüz Selim Bey, çok titiz;   devam ederiz. Markalar kolay yetişmi-
            karşılaştığımız sıkıntılara her zaman   çalışanlarla çok iyi uyum yakalamış   yor bu nedenle Aygaz’ın daha da
            çok hızlı çözüm aldık.             durumda. Ayda iki kere tüm ekiple   büyümesini arzu ederim.


               Bayi toplantılarına dair...


               Bayi toplantılarının istasyonlar için ciddi bir motivasyon kaynağı olduğunu düşünüyorum. Toplantılarda yetkililerin
               yaptıkları Türkiye enerji piyasası ve ekonomiyle ilgili sunumlar hem katılımcılar hem de işletmeler açısından çok
               faydalı. Tüketici memnuniyetinden tutun da enerji piyasasının geleceğine odaklanan o sunumlar, varsayımlar ya
               da tahminler çok değerli. Paylaşılan bilgiler bizim de yarınlarla ilgili plan yapmamız konusunda çok faydalı olurdu.
               Özellikle pandemiden dolayı bu toplantılara ara verdik. Bizler biraz işkolik insanlarız. Mesela ben Muğla’da yaşıyorum
               ama geçen sene iş yoğunluğundan dolayı bir kere bile denize giremedim. Böyle organizasyonlar yapılınca herhalde
               katılmak konusunda daha istekli oluyoruz. Bu noktada özellikle yurt dışı seyahatlerimiz çok motive ediciydi.
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46