Page 41 - Aygaz Dünyası - Sayı:57
P. 41
‘Yaklaşık 20 kişilik
‘İstasyon oldukça deneyimli
müdürümüz Selim bir ekibimiz var.
Bey, çok titiz; Onları her anlamda
çalışanlarla çok iyi desteklemek,
uyum yakalamış başarılarını
durumda. Ayda iki ödüllendirmek
kere tüm ekiple benim için çok
toplantı yapıyor, önemli. Çünkü mutlu
zaman zaman bu çalışanların mutlu
toplantılara ben de müşteri anlamına
katılıyorum.’ geldiğini biliyorum.’
isimlerle yapılan reklamlarla çok 23 yıllık Aygaz istasyonu olmak kalıcı toplantı yapıyor, zaman zaman bu
dikkat çekti; o reklamların tüketici müşteriler anlamına da geliyordur… toplantılara ben de katılıyorum.
güveni açısından çok iyi sonuçlar Zaman zaman akaryakıt sorumlusu
verdiğine inanıyorum. Yine ilk yılla- arkadaşlarımdan bize fiyat odaklı Biliyorsunuz Aygaz 60’ıncı yaşını
ra dönersek… O dönemde bugünkü müşteriler geldiğine dair geri bildi- kutluyor. Aygaz'ın otogaz sektö-
gibi yaygın bir otogaz kullanımı söz rimler alıyorum. Biz bu konuya hiç ründeki yolculuğunun tamamına
konusu değildi. Süreç içerisinde odaklanmadık. Ama sonradan göz- eşlik eden bir isim olarak bu konu-
otogazın yükselişine tanık olduk. lemledim ki o müşteriler hâlâ bizimle da neler söylersiniz?
devam ediyorlar. Demek ki müşteri Aygaz'ı 60’ıncı yılı için kutlarım. 60
Neredeyse çeyrek asırlık bir memnuniyeti ve kalitemizden taviz yıl, çok değerli bir süre. Biliyorsunuz
yolculuğu geride bırakıyorsunuz vermeyerek doğru yolda ilerliyoruz. Türkiye'de kurumsallık dediğimiz za-
Aygaz’la… man en başta Koç Topluluğu geliyor;
Bu süre içinde bölgeye bakan İstasyonda görev yapan ekibiniz Aygaz’ın ve 60 yıllık başarısının arka- 39
birçok arkadaşımız oldu, hepsi hakkında bilgi verir misiniz? sında Koç markasının olması, o başa-
birbirinden değerli kardeşlerimiz. Yaklaşık 20 kişilik oldukça dene- rıyı zaten taahhüt ediyor. Bu sürenin
Aygaz'ı, markasını temsil eden yimli bir ekibimiz var. Onları her bir kısmına tanıklık ederek bu yapının
insan kaynağının seçimi konusunda anlamda desteklemek, başarıla- içerisinde olmak bize de gurur veriyor.
da tebrik etmek istiyorum. Bölge rını ödüllendirmek benim için çok 60 yılı geride bırakan Aygaz’ı temsil
temsilcileri, bölge müdürleri, saha önemli. Çünkü mutlu çalışanların anlamında ufak da olsa payımız varsa
müdürleri konusunda oldukça mutlu müşteri anlamına geldiğini bu müthiş bir gurur verici. Umarım
titiz bir şirketten bahsediyoruz ki biliyorum. Bu noktada istasyonu- Aygaz 100’üncü yılını da kutlar; uma-
bugüne kadar küçük bir eleştiride muz müşteri memnuniyeti ko- rım başarılarıyla ve ülkemize katkısı
dahi bulunabileceğimiz bir isim- nusunda da öne çıkıyor. İstasyon açısından Aygaz’la gurur duymaya
le karşılaşmadık. İstasyon olarak müdürümüz Selim Bey, çok titiz; devam ederiz. Markalar kolay yetişmi-
karşılaştığımız sıkıntılara her zaman çalışanlarla çok iyi uyum yakalamış yor bu nedenle Aygaz’ın daha da
çok hızlı çözüm aldık. durumda. Ayda iki kere tüm ekiple büyümesini arzu ederim.
Bayi toplantılarına dair...
Bayi toplantılarının istasyonlar için ciddi bir motivasyon kaynağı olduğunu düşünüyorum. Toplantılarda yetkililerin
yaptıkları Türkiye enerji piyasası ve ekonomiyle ilgili sunumlar hem katılımcılar hem de işletmeler açısından çok
faydalı. Tüketici memnuniyetinden tutun da enerji piyasasının geleceğine odaklanan o sunumlar, varsayımlar ya
da tahminler çok değerli. Paylaşılan bilgiler bizim de yarınlarla ilgili plan yapmamız konusunda çok faydalı olurdu.
Özellikle pandemiden dolayı bu toplantılara ara verdik. Bizler biraz işkolik insanlarız. Mesela ben Muğla’da yaşıyorum
ama geçen sene iş yoğunluğundan dolayı bir kere bile denize giremedim. Böyle organizasyonlar yapılınca herhalde
katılmak konusunda daha istekli oluyoruz. Bu noktada özellikle yurt dışı seyahatlerimiz çok motive ediciydi.