Page 36 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2022
P. 36
34 HER ALANDA YENİLİKÇİ VE GÜVENLİ ÜRÜNLER
2022 yılında, müşteri bağlılığı araştırmalarını Tüpgaz segmentinde hem
Aygaz hem de Mogaz %91 ile, Otogaz segmentinde ise Aygaz %91, Mogaz %85
ile çalışmalarını tamamladı.
karavanlara özel regülatörleri ve Müşteri Odaklılık ve Tüpgaz ve otogaz segmentinde
LPG ile ilgili diğer ekipmanları, Memnuniyeti yüksek müşteri memnuniyeti
Avrupa’da ve Türkiye’de geçerli Günümüzde müşteri davranışları skorlarına ulaşıyor, 2003 yılından
standartlara uygun şekilde hızla değişiyor ve bu da müşteri bu yana gerçekleştirilen bağımsız
pazara sunarak müşterilerimizi memnuniyeti alanında yeni bir araştırmaların sonuçlarıyla
bilinçlendirmeye devam ediyoruz. yaklaşım benimsenmesini gerekli da kanıtlıyoruz. 2022 yılında,
İlk olarak karavanlara propan kılıyor. Yeni müşteri davranışlarını müşteri bağlılığı araştırmalarını
oranı artırılmış tüpleri, sonra da içselleştirip bunları yenilikçi ürün ve Tüpgaz segmentinde hem Aygaz
diğer özel kullanım amaçlı ürünleri hizmetler geliştirmek için bir fırsat hem de Mogaz %91 ile, Otogaz
hem müşterilere hem de karavan olarak görüyoruz. Aygaz olarak segmentinde ise Aygaz %91, Mogaz
üreticilerine sunuyoruz. değişen müşteri beklentilerini %85 ile çalışmalarını tamamladı.
anlamak ve onlara en iyi deneyimi Sendeo, 2022 sonu itibarıyla
GreenOdor: Doğası gereği kokusuz sunmak için sürekli olarak müşteri %90 müşteri “tavsiye skoru” ile
bir gaz olan LPG, olası bir sızıntı davranışlarını izliyor ve analiz çalışmalarına devam ediyor.
tespiti için EN 589 standardına ediyoruz.
uygun olarak hoş olmayan, Müşterilerle İletişim
algılanabilir ve ayırt edici olması Pandemi koşulları dijital Değişen medya kullanımlarını
gereken bir koku ile kokulandırılıyor. teknolojilerin benimsenmesini dikkatlice takip ederek
Kokulandırma amacıyla kullanılan hızlandırdı ve müşteri yönetim müşterilerimizin tercih ettikleri
geleneksel kimyasallar LPG’nin süreçlerinde dijital araçların iletişim kanallarını belirliyor ve
toplam kükürt miktarının artmasına kullanılmasını artırdı. 2022 yılında onlara en uygun şekilde ulaşmayı
neden oluyor ve kokulandırma özellikle dijital kanalları kullanarak sağlıyoruz. Değişen medya ve
işlemi zararlı SOx emisyonlarının yenilikleri tanıttığımız iletişim iletişim trendlerini yakından izliyoruz.
artmasıyla sonuçlanıyor. Dört çalışmalarına devam ettik. Aygaz Dijital uygulamalar aracılığıyla,
yılı Ar-Ge, üç yılı ürün geliştirme Girişim Yatırım Tezi kapsamında müşterilerin bize ulaşmasını
olmak üzere toplam yedi yıl müşteri deneyimini iyileştirmeyi kolaylaştırıyor ve hızlandırıyor,
süren çalışmalar sonucunda 2022 hedefliyoruz. Ürün siparişi, teslimatı müşterimizle kurduğumuz iletişimi
yılında GreenOdor adı verilen ve ödemesi adımlarında müşteri güçlendiriyoruz. Müşterilerimizle
kükürtsüz LPG kokulandırıcısının deneyimini veri odaklı olarak takip çift yönlü iletişim kurarak onların
Aygaz terminal ve tesislerinde ederek e-ticaret ve mobil ticaret ihtiyaçlarını ve beklentilerini sürekli
kullanımına başladık. Geleneksel alanında çözümler sunan dijital olarak dinliyoruz.
kokulandırıcılara kıyasla uygulamaları kullanmak ve yatırım
GreenOdor ürünü, daha düşük yapmak önceliklerimiz arasında yer Her yıl olduğu gibi 2022 yılında da
emisyon, daha az kimyasal alıyor. Yeni Aygaz Mobil uygulaması farklı iletişim araçlarını kullanarak
kullanımı ve maliyet avantajı ile otogaz kullanıcıları için fayda kampanyalar yürüttük ve iş
sağlıyor. GreenOdor’un biyoLPG sağlayacak, müşteri bağlılığını birlikleri kurduk. Sosyal medya
ve rDME ile uyumuna dair Ar-Ge güçlendirecek geliştirmelerimize kanalları üzerinden kurguladığımız
çalışmalarına yakın gelecekte devam ediyoruz. etkileşim kampanyaları ve indirim
başlamayı planlıyoruz. Hidrojen kampanyası ile dijital kanallar ve
değer zincirinde yer alınacak iş Müşteri odaklı iş kültürünü sosyal medya üzerinden iletişim
alanlarını tespit ettik. BiyoLPG/ benimseyerek müşteri gerçekleştirdik. Bu kampanyalarla
LPG ve rDME/LPG karışımları ve bu beklentilerine yenilikçi çözümler ve müşteri bağlılığını güçlendirmeye
karışımların kullanım senaryolarına hizmetlerle yanıt veriyoruz. Müşteri devam ediyor ve sosyal medya
yönelik Ar-Ge yol haritası memnuniyetini ve bağlılığını her aracılığı ile ulaştığımız müşteri
oluşturduk. zaman artırmayı hedefliyoruz. sayımızı artırıyoruz.