Page 37 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2022
P. 37
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK RAPORU 2022 35
Müşterilerin memnuniyetini Bilgi Gizliliği ve Güvenliği Aygaz Bilgi Güvenliği
en yüksek düzeyde sağlamak İş süreçlerindeki dijitalleşmenin Politikası’na buradan
önceliklerimizden birini oluşturuyor. artması, siber saldırı risklerinin ulaşabilirsiniz.
Bu doğrultuda müşterilerin beklenti de artmasına sebep oluyor. Bu
ve ihtiyaçları yakından takip sebeple, veri ve sistem güvenliği, Müşteri bilgi güvenliği ve
ediyoruz ve müşterilerin her türlü iş süreçlerimizin vazgeçilmez gizliliğine önem veriyor, gizlilik
geri bildirimlerini çeşitli iletişim bir parçası haline geliyor. Siber sözleşmelerimiz aracılığıyla tüm
kanalları üzerinden ulaştırmalarına saldırıların neden olabileceği etkileşimlerde paydaşlarımızın
imkân tanıyoruz. 2011 yılında operasyonel aksamalar ve veri bilgi güvenliğini sağlıyoruz.
müşteri memnuniyetinde ihlalleri, finansal kayıplar, müşteri Kişisel verilerin doğru kullanımına
mükemmellik sembolü olan ISO güveninin kaybolması, itibarın dikkat ederek çalışanlarımız ve
10002 belgesini aldık. Tüm iletişim zedelenmesi ve yasal yaptırımlara paydaşlarımızla ilgili bilgi ve verileri
kanallarımızdan iletilen geri sebep olabilecek siber saldırı korumaya özen gösteriyoruz. Veri
bildirimleri ve şikayetleri dikkate riskleri gibi durumları önlemek işleme süreçlerimizi kanunlara ve
alarak gerektiği takdirde aksiyon üzere çalışıyoruz. Risk analizleri ilkelere uygun şekilde yürütüyoruz.
alıyoruz. ISO 10002 Müşteri gerçekleştiriyor ve tedbirler alarak Koç Sistem sunucularına sınırlı
Memnuniyeti Yönetim Sistemi süreci aktif bir şekilde yönetiyoruz. erişim yetkisi tanıyarak veri
ve kurum içi politikalarımızla ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim güvenliğini sağlıyoruz. Bayilerimize
süreçlerin tümünü uluslararası Sistemi uygulaması kapsamında iç müşteri bilgilerine sınırlı erişim
standartlara uygun olarak ve dış denetimleri tamamlayarak sağlayarak paydaşlarımızın gizlilik
yönetiyoruz. 2022 yılında iletişim sistemin sürdürülebilirliğini haklarına saygı gösteriyoruz. Bayi
kanalları vasıtasıyla iletilen şikâyet sağlıyoruz. Yönetim Sistemleri bilgilerinin korunmasını sağlamak
sayısı 48.279 oldu. uygulamalarının etkinliğinin, için Bayi Protokolü sözleşmemizi
stratejik hedeflerle uyumluluğunun beş yılda bir güncelliyoruz. 2022
Aygaz Müşteri Şikayetleri ve yeterliliğinin gözden geçirildiği yılında müşteri bilgi gizliliği, ihlali
Yönetimi Taahhütü’ne buradan toplantılar düzenliyor, farkındalık ve müşteri veri kayıpları hakkında
ulaşabilirsiniz. çalışmaları gerçekleştiriyoruz. hiçbir şikâyet olmadı.