Page 70 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2022
P. 70
68 PAYDAŞLARLA İLETİŞİM
Paydaşlarla İletişim
Paydaş iletişimi, Aygaz’ın fayda odaklı iş birliği kültürünün temelini oluşturuyor. Sektörde öncü faaliyetlerde yer
alabilmek için paydaşlarla etkin iletişimi önemsiyoruz. Paydaşlarla iletişim kanallarımızı geliştirmek amacıyla
yenilikçi ve dijital kanalları kullanmaya özen gösteriyoruz. Sürdürülebilirlik Raporu ve sürdürülebilirlik öncelikleri
doğrultusunda farklı konularda ilgili paydaşlardan düzenli olarak alınan görüşler, gelecek çalışma ve projelere
yön veriyor. Aynı zamanda dengeli ve şeffaf bir bilgilendirme politikasını rehber olarak alıyor, şirket performansı,
gelecek beklentileri ve stratejileri farklı paydaşların beklentilerini göz önünde bulundurarak doğru ve öz bir şekilde
paylaşıyoruz.
Aygaz Bilgilendirme Politikası’na buradan ulaşabilirsiniz.
Paydaş Grubu İletişim Metodu İletişim Sıklığı Paydaşların Gündeme Getirdiği Bazı Konular
Yatırımcı Konferansları, Genel Müdürlük’te yapılan yüz yüze
görüşmeler, telefonla ve yazılı gelen bilgi taleplerine geri En az her çeyrekte
Hissedarlar, dönüş, telekonferanslar, analist toplantıları, üst düzey yönetim olmak üzere gelen bilgi
Yatırımcılar, görüşmeleri, internet sitesi Yatırımcı İlişkileri sayfası, Faaliyet taleplerine eş zamanlı geri
Analistler Raporu, Sürdürülebilirlik Raporu, şirket sunumları, kâr duyurusu, dönüş
bilgilendirme duyuruları, özel durum açıklamaları
• Ürün kalitesi ve güvenliği çalışmasının iletişim faaliyetlerinde
daha çok yer bulması
• Müşteri odaklılık konusundaki örnek çalışmaların paylaşılması
İş Ortakları ve Bayiler Bayi İletişim Hattı, memnuniyet araştırmaları, Aygaz Eğitim Tırı ve Günlük • Marka gücünün daha çok kullanılması
Eğitim Otobüsü, ortak projeler, denetimler, bayi portalleri
• Müşteri deneyiminde inovasyonun merkeze konulması
• Piyasa koşullarında rekabetçiliğe odaklanılması
• Yeni iş kanallarının artırılması ve fırsatların değerlendirilmesi
• Toplumsal projelerin geliştirilmesine katkının sürdürülmesi
Çalışan memnuniyeti ve bağlılığı araştırmaları ve anketleri, online • İnsan kaynakları uygulamalarında yeni nesil yaklaşımların (esnek
çalışma saati vb.) artırılması
Çalışanlar fikir toplama platformu, intranet plazma ekranları, iç iletişim Günlük • Halihazırdaki iç girişimcilik faaliyetlerinin daha çok artırılması
etkinlikleri, duyurular, komite toplantıları, kurumsal yayınlar,
öneri sistemleri • Yetenek yönetimi ve kariyer planlaması
• Ar-Ge ve İnovasyon konusundaki bilgi seviyesinin artırılması
İştirakler ve Bağlı Ortaklıklar Toplantılar, ortak projeler Talep halinde
Kamu Kurumları ve
Düzenleyici Otoriteler Bire bir toplantılar, resmi ziyaretler, sektörel toplantılar Ayda en az bir defa
İletişim kampanyaları, reklamlar, internet sitesi, sosyal medya,
Müşteriler Aygaz, Mogaz, Pürsu İletişim Hattı, pazar ve müşteri bağlılık Günlük
araştırmaları, ziyaretler
Basın bültenleri ve basın buluşmaları, röportajlar, itibar anketleri, • Aygaz markasının gücünü yansıtacak, uzun yıllar
Medya Haftalık sahiplenilebilecek bir kurumsal sorumluluk projesinin
internet sitesi, kurumsal yayınlar geliştirilmesi
• Çevre politikasıyla ülke sorunlarına duyarlı çalışmalara devam
Sivil Toplum Sektörel gündem takibi, sosyal sorumluluk konuları, ortak edilmesi ve çevre yönetiminin kalite anlayışıyla entegre bir
Kuruluşları ve Odalar projeler, sponsorluk ve bağışlar, itibar anketleri, çalışma komite Haftalık biçimde yönetilmesi
ve kurulları
• Nihai tüketicide enerji verimliliği konusunda bilincin artırılması
Yüz yüze değerlendirmeler, toplu iş sözleşmesi, ortak projeler,
Sendikalar Yılda en az dört defa
Genel Kurul, açık iş yeri toplantıları
• Ülke geneline yayılan operasyonlarda istihdam alanının
artırılmasına yönelik çalışmaların gerçekleştirilmesi
Tedarikçiler Tedarikçi portali, denetimler Günlük
• Kalite, güvenlik, iş sağlığı uygulamalarının her zaman daha ileriye
götürülmesi
Uluslararası
Organizasyonlar Ortak projeler, konferanslar, Ayda en az bir defa
ve Girişimler seminerler, kurumsal üyelikler
Üniversiteler Konferanslar, eğitimler, festivaller Ayda en az bir defa