Page 70 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2022
P. 70

68   PAYDAŞLARLA İLETİŞİM





            Paydaşlarla İletişim





            Paydaş iletişimi, Aygaz’ın fayda odaklı iş birliği kültürünün temelini oluşturuyor. Sektörde öncü faaliyetlerde yer
            alabilmek için paydaşlarla etkin iletişimi önemsiyoruz. Paydaşlarla iletişim kanallarımızı geliştirmek amacıyla
            yenilikçi ve dijital kanalları kullanmaya özen gösteriyoruz. Sürdürülebilirlik Raporu ve sürdürülebilirlik öncelikleri
            doğrultusunda farklı konularda ilgili paydaşlardan düzenli olarak alınan görüşler, gelecek çalışma ve projelere
            yön veriyor. Aynı zamanda dengeli ve şeffaf bir bilgilendirme politikasını rehber olarak alıyor, şirket performansı,
            gelecek beklentileri ve stratejileri farklı paydaşların beklentilerini göz önünde bulundurarak doğru ve öz bir şekilde
            paylaşıyoruz.

            Aygaz Bilgilendirme Politikası’na buradan ulaşabilirsiniz.


             Paydaş Grubu    İletişim Metodu                     İletişim Sıklığı  Paydaşların Gündeme Getirdiği Bazı Konular
                             Yatırımcı Konferansları, Genel Müdürlük’te yapılan yüz yüze
                             görüşmeler, telefonla ve yazılı gelen bilgi taleplerine geri   En az her çeyrekte
             Hissedarlar,    dönüş, telekonferanslar, analist toplantıları, üst düzey yönetim   olmak üzere gelen bilgi
             Yatırımcılar,   görüşmeleri, internet sitesi Yatırımcı İlişkileri sayfası, Faaliyet   taleplerine eş zamanlı geri
             Analistler      Raporu, Sürdürülebilirlik Raporu, şirket sunumları, kâr duyurusu,  dönüş
                             bilgilendirme duyuruları, özel durum açıklamaları
                                                                                • Ürün kalitesi ve güvenliği çalışmasının iletişim faaliyetlerinde
                                                                                 daha çok yer bulması
                                                                                • Müşteri odaklılık konusundaki örnek çalışmaların paylaşılması
             İş Ortakları ve Bayiler  Bayi İletişim Hattı, memnuniyet araştırmaları, Aygaz Eğitim Tırı ve   Günlük  • Marka gücünün daha çok kullanılması
                             Eğitim Otobüsü, ortak projeler, denetimler, bayi portalleri
                                                                                • Müşteri deneyiminde inovasyonun merkeze konulması
                                                                                • Piyasa koşullarında rekabetçiliğe odaklanılması
                                                                                • Yeni iş kanallarının artırılması ve fırsatların değerlendirilmesi
                                                                                • Toplumsal projelerin geliştirilmesine katkının sürdürülmesi
                             Çalışan memnuniyeti ve bağlılığı araştırmaları ve anketleri, online   • İnsan kaynakları uygulamalarında yeni nesil yaklaşımların (esnek
                                                                                 çalışma saati vb.) artırılması
             Çalışanlar      fikir toplama platformu, intranet plazma ekranları, iç iletişim   Günlük  • Halihazırdaki iç girişimcilik faaliyetlerinin daha çok artırılması
                             etkinlikleri,  duyurular, komite toplantıları, kurumsal yayınlar,
                             öneri sistemleri                                   • Yetenek yönetimi ve kariyer planlaması
                                                                                • Ar-Ge ve İnovasyon konusundaki bilgi seviyesinin artırılması
             İştirakler ve Bağlı Ortaklıklar Toplantılar, ortak projeler  Talep halinde
             Kamu Kurumları ve
             Düzenleyici Otoriteler  Bire bir toplantılar, resmi ziyaretler, sektörel toplantılar  Ayda en az bir defa
                             İletişim kampanyaları, reklamlar, internet sitesi, sosyal medya,
             Müşteriler      Aygaz, Mogaz, Pürsu İletişim Hattı, pazar ve müşteri bağlılık   Günlük
                             araştırmaları, ziyaretler
                             Basın bültenleri ve basın buluşmaları, röportajlar, itibar anketleri,   • Aygaz markasının gücünü yansıtacak, uzun yıllar
             Medya                                               Haftalık        sahiplenilebilecek bir kurumsal sorumluluk projesinin
                             internet sitesi, kurumsal yayınlar                  geliştirilmesi
                                                                                • Çevre politikasıyla ülke sorunlarına duyarlı çalışmalara devam
             Sivil Toplum    Sektörel gündem takibi, sosyal sorumluluk konuları, ortak   edilmesi ve çevre yönetiminin kalite anlayışıyla entegre bir
             Kuruluşları ve Odalar  projeler, sponsorluk ve bağışlar, itibar anketleri, çalışma komite   Haftalık  biçimde yönetilmesi
                             ve kurulları
                                                                                • Nihai tüketicide enerji verimliliği konusunda bilincin artırılması
                             Yüz yüze değerlendirmeler, toplu iş sözleşmesi, ortak projeler,
             Sendikalar                                          Yılda en az dört defa
                             Genel Kurul, açık iş yeri toplantıları
                                                                                • Ülke geneline yayılan operasyonlarda istihdam alanının
                                                                                 artırılmasına yönelik çalışmaların gerçekleştirilmesi
             Tedarikçiler    Tedarikçi portali, denetimler       Günlük
                                                                                • Kalite, güvenlik, iş sağlığı uygulamalarının her zaman daha ileriye
                                                                                 götürülmesi
             Uluslararası
             Organizasyonlar   Ortak projeler, konferanslar,     Ayda en az bir defa
             ve Girişimler   seminerler, kurumsal üyelikler
             Üniversiteler   Konferanslar, eğitimler, festivaller  Ayda en az bir defa
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75