Page 17 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 17

Doktor/Psikolog Görüşme Mo-     liderliğinde gerçekleştirilen
            dülü”nü ücretsiz olarak yürürlüğe   canlı yayınlar çalışanlar tarafın-
            aldı. Belirtilen saatlerde, online gö-  dan oldukça beğenildi. Yapılan
            rüntülü görüşme yapmak isteyen   yayınlar Aygaz’ın geleceği için
            çalışanlar, MEDİHİS’e giriş yapıp,   hedeflenen iletişim modeline
            online randevu alarak görüşmesini   de öncü oldu.
            gerçekleştirebildi. Bu kapsamda
            Aygaz iş yeri hekimleri de online   Özellikle yoğun olarak kul-
            sisteme dahil edildi.           lanılan MS Teams üzerinden
                                            “Aygaz Grubu Liderleri”
            Dijital platformlar             ve “Aygaz 1 Arada” sosyal            Krizi başarıyla yönetiyoruz
            Aygaz’ın stratejik hedefleri doğ-  etkileşim/paylaşım grubu
            rultusunda ilerlerken, özellikle   oluşturuldu. Grubun etkinlik-     Esra Topkoç
            yaşanan belirsizlik dönemlerinde   leri aracılığıyla ihtiyaç duyulan   Aygaz İnsan Kaynakları Müdürü
            yönetim kadrosunun kendi ara-   sosyal etkileşimin sağlanması,       Yüzyılın krizi olarak adlandırılan yaşadığımız
            sında etkileşimi artırması bir yan-  Aygaz’ın liderlerinin yöneticisi   bu süreç, hiç kimsenin şahit olmadığı bir olay.
            dan da İnsan Kaynakları ekibinin   oldukları gruplara uyguladığı     İş yerimdeki sorumluluğumu tam olarak yerine
            evde/sahada çalışan Aygazlılar-  ve fayda gördüğü uygulamala-        getirmeye odaklandığım için yaşananları sakin ve
            la iletişimini kuvvetlendirmesi   rı diğer ekiplerle paylaşması,     olgun karşıladığımı düşünüyorum. Artık süreçle ilgili   15
            en önemli öncelikler arasında   şirket kılavuz dokümanlarına         çok daha fazla bilgi sahibiyiz ve ne yapacağımızı çok
            yer aldı. Çalışan Bağlılığı Anketi   ve liderlik gelişim kaynaklarına   iyi biliyoruz. Bence şirket olarak bu krizi başarıyla
                                                                                 yönetiyoruz, iş yerlerimizde güvenli çalışma ortamı
            sonuçları ve Holding Denetim    kolay erişim sağlanması, güncel      yaratmak amacıyla her türlü önlemi alıyoruz. İnsan
            Anketi İnsan Kaynakları De-     gelişmelerden tüm yönetim            Kaynakları olarak öncelikle evinden çalışabilecek tüm
            partmanı’nın çalışmalarına yön   ekibinin hızla haberdar olarak      arkadaşlarımızı evlerine yönlendirdik. Daha önce
            verdi. Bu kapsamda Aygaz        buna göre pozisyon almaları          uzaktan çalışmayı test bile etmemişken bir günde bu
            Genel Müdürü Gökhan Tezel       hedefleniyor.                        düzene adapte olduk. Bu, şirketimizin altyapısının ve
                                                                                 çalışanlarımızın değişime adaptasyon yeteneğinin bir
                                                                                 sonucu. Aldığımız tüm önemlerin yanında belirsizlik
                                                                                 dönemlerinde en kritik stratejimiz, açık iletişime
                                                                                 her zaman devam etmek oldu. Aygaz, Türkiye’nin
                                                                                 en güvenilir markalarından biri olarak bu krizde de
                                                                                 güçlü yaklaşımını korudu; hem Genel Müdürümüz
                                                                                 hem de İnsan Kaynakları olarak biz, yaptığımız tüm
                                                                                 iletişimlerde iş güvenliğinin olduğu ve işlerimizin
                                                                                 sürdüğüyle ilgili net ve samimi mesajlarda bulunduk.
            English Ninjas                 MESS Eğitim Vakfı’ndan                Bundan sonraki planımız, sıkı takip ve vaka önleyici
                                                                                 aksiyonlara devam etmek. Alacağımız aksiyonlarda
                                           avantajlar                            odak noktamız çalışanlarımızın ihtiyaçları. Bu salgınla
            Dünyanın dört bir yanında ana dili İngilizce                         birlikte iş hayatının ve hatta toplumsal davranışların
            olan eğitmenlerle konuşma pratiği   Aygaz Gebze çalışanlarına özel   yeni bir düzene geçeceğini, hem iş süreçlerimiz
            yapılan, mobilden ya da web’den girişle   kodlarla hem MESS’in online eğitim   hem müşteri beklentileri hem de ürünler bazında
            her an ve her yerde eğitmenlerle sesli   platformundan faydalanıldı hem de   bu düzenin gerektirdiği değişime adapte olmak
            veya görüntülü olarak iletişime geçilen   aynı kodlarla Unilever alışverişlerinde   durumunda kalacağımızı öngörüyorum. Bu krizin
            English Ninjas programından Aygaz ailesi   yüzde 30 indirim elde edildi.  pek çok şirket için farklılaşma fırsatı yaratacağını da
            çalışanlarına özel yüzde 70’e varan indirim                          düşünüyorum.
            sağlandı.
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22