Page 17 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 17
Doktor/Psikolog Görüşme Mo- liderliğinde gerçekleştirilen
dülü”nü ücretsiz olarak yürürlüğe canlı yayınlar çalışanlar tarafın-
aldı. Belirtilen saatlerde, online gö- dan oldukça beğenildi. Yapılan
rüntülü görüşme yapmak isteyen yayınlar Aygaz’ın geleceği için
çalışanlar, MEDİHİS’e giriş yapıp, hedeflenen iletişim modeline
online randevu alarak görüşmesini de öncü oldu.
gerçekleştirebildi. Bu kapsamda
Aygaz iş yeri hekimleri de online Özellikle yoğun olarak kul-
sisteme dahil edildi. lanılan MS Teams üzerinden
“Aygaz Grubu Liderleri”
Dijital platformlar ve “Aygaz 1 Arada” sosyal Krizi başarıyla yönetiyoruz
Aygaz’ın stratejik hedefleri doğ- etkileşim/paylaşım grubu
rultusunda ilerlerken, özellikle oluşturuldu. Grubun etkinlik- Esra Topkoç
yaşanan belirsizlik dönemlerinde leri aracılığıyla ihtiyaç duyulan Aygaz İnsan Kaynakları Müdürü
yönetim kadrosunun kendi ara- sosyal etkileşimin sağlanması, Yüzyılın krizi olarak adlandırılan yaşadığımız
sında etkileşimi artırması bir yan- Aygaz’ın liderlerinin yöneticisi bu süreç, hiç kimsenin şahit olmadığı bir olay.
dan da İnsan Kaynakları ekibinin oldukları gruplara uyguladığı İş yerimdeki sorumluluğumu tam olarak yerine
evde/sahada çalışan Aygazlılar- ve fayda gördüğü uygulamala- getirmeye odaklandığım için yaşananları sakin ve
la iletişimini kuvvetlendirmesi rı diğer ekiplerle paylaşması, olgun karşıladığımı düşünüyorum. Artık süreçle ilgili 15
en önemli öncelikler arasında şirket kılavuz dokümanlarına çok daha fazla bilgi sahibiyiz ve ne yapacağımızı çok
yer aldı. Çalışan Bağlılığı Anketi ve liderlik gelişim kaynaklarına iyi biliyoruz. Bence şirket olarak bu krizi başarıyla
yönetiyoruz, iş yerlerimizde güvenli çalışma ortamı
sonuçları ve Holding Denetim kolay erişim sağlanması, güncel yaratmak amacıyla her türlü önlemi alıyoruz. İnsan
Anketi İnsan Kaynakları De- gelişmelerden tüm yönetim Kaynakları olarak öncelikle evinden çalışabilecek tüm
partmanı’nın çalışmalarına yön ekibinin hızla haberdar olarak arkadaşlarımızı evlerine yönlendirdik. Daha önce
verdi. Bu kapsamda Aygaz buna göre pozisyon almaları uzaktan çalışmayı test bile etmemişken bir günde bu
Genel Müdürü Gökhan Tezel hedefleniyor. düzene adapte olduk. Bu, şirketimizin altyapısının ve
çalışanlarımızın değişime adaptasyon yeteneğinin bir
sonucu. Aldığımız tüm önemlerin yanında belirsizlik
dönemlerinde en kritik stratejimiz, açık iletişime
her zaman devam etmek oldu. Aygaz, Türkiye’nin
en güvenilir markalarından biri olarak bu krizde de
güçlü yaklaşımını korudu; hem Genel Müdürümüz
hem de İnsan Kaynakları olarak biz, yaptığımız tüm
iletişimlerde iş güvenliğinin olduğu ve işlerimizin
sürdüğüyle ilgili net ve samimi mesajlarda bulunduk.
English Ninjas MESS Eğitim Vakfı’ndan Bundan sonraki planımız, sıkı takip ve vaka önleyici
aksiyonlara devam etmek. Alacağımız aksiyonlarda
avantajlar odak noktamız çalışanlarımızın ihtiyaçları. Bu salgınla
Dünyanın dört bir yanında ana dili İngilizce birlikte iş hayatının ve hatta toplumsal davranışların
olan eğitmenlerle konuşma pratiği Aygaz Gebze çalışanlarına özel yeni bir düzene geçeceğini, hem iş süreçlerimiz
yapılan, mobilden ya da web’den girişle kodlarla hem MESS’in online eğitim hem müşteri beklentileri hem de ürünler bazında
her an ve her yerde eğitmenlerle sesli platformundan faydalanıldı hem de bu düzenin gerektirdiği değişime adapte olmak
veya görüntülü olarak iletişime geçilen aynı kodlarla Unilever alışverişlerinde durumunda kalacağımızı öngörüyorum. Bu krizin
English Ninjas programından Aygaz ailesi yüzde 30 indirim elde edildi. pek çok şirket için farklılaşma fırsatı yaratacağını da
çalışanlarına özel yüzde 70’e varan indirim düşünüyorum.
sağlandı.