Page 21 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 21
çalışmalara teşekkür etmek için Aygaz üst yönetiminin me-
sajlarını içeren videolar oluşturuldu. Mesajlar, e-posta ve SMS
yoluyla bayilere iletildi ayrıca bayi portallarinde paylaşıldı.
Pürsu
Yaşanan COVID-19 salgını dolayısıyla Pürsu sosyal medya hesap-
larından Koç Holding’in #iyileşeceğiz iletişimini de destekleyecek
nitelikte paylaşımlar yapılarak tüketicilere pozitif mesajlar verilme-
si hedeflendi. Bu paylaşımlar yapılırken Pürsu’nun yarattığı renkli
dünya da göz önünde bulundurularak sosyal medyada tasarım
bütünlüğünün öne çıkarıldığı bir atmosfer yaratıldı. Tüm dünyanın
ve Türkiye’nin yaşadığı bu zorlu süreçte, sağlık çalışanlarının yü-
künü hafifletebilmek adına devlet hastanelerine yapılan iki milyon
şişe su yardımı da Pürsu’nun Instagram, Facebook ve Twitter he-
saplarından yapılan paylaşımlarla duyuruldu. Nisan itibarıyla baş-
layan ve hafta sonu büyükşehirlerde geçerli olan sokağa çıkma
yasağı ve karantina uygulamasında da Pürsu bayilerinin hizmet
verdiğini göstermek adına sosyal medya hesaplarından payla-
şımlar yapıldı. Bu süreç boyunca Pürsu’nun sosyal medya iletişim
planı, bayilerin satışlarına da destek verecek paylaşımlarla güncel-
lendi ve bayilere bu zorlu yolda destek olunması hedeflendi. Yakın
zamanda piyasaya çıkacak yeni Pürsu etiketleri de tüketicilerle ilk 19
kez paylaşıldı ve büyük beğeni topladı.