Page 21 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 21

çalışmalara teşekkür etmek için Aygaz üst yönetiminin me-
            sajlarını içeren videolar oluşturuldu. Mesajlar, e-posta ve SMS
            yoluyla bayilere iletildi ayrıca bayi portallarinde paylaşıldı.

            Pürsu
            Yaşanan COVID-19 salgını dolayısıyla Pürsu sosyal medya hesap-
            larından Koç Holding’in #iyileşeceğiz iletişimini de destekleyecek
            nitelikte paylaşımlar yapılarak tüketicilere pozitif mesajlar verilme-
            si hedeflendi. Bu paylaşımlar yapılırken Pürsu’nun yarattığı renkli
            dünya da göz önünde bulundurularak sosyal medyada tasarım
            bütünlüğünün öne çıkarıldığı bir atmosfer yaratıldı. Tüm dünyanın
            ve Türkiye’nin yaşadığı bu zorlu süreçte, sağlık çalışanlarının yü-
            künü hafifletebilmek adına devlet hastanelerine yapılan iki milyon
            şişe su yardımı da Pürsu’nun Instagram, Facebook ve Twitter he-
            saplarından yapılan paylaşımlarla duyuruldu. Nisan itibarıyla baş-
            layan ve hafta sonu büyükşehirlerde geçerli olan sokağa çıkma
            yasağı ve karantina uygulamasında da Pürsu bayilerinin hizmet
            verdiğini göstermek adına sosyal medya hesaplarından payla-
            şımlar yapıldı. Bu süreç boyunca Pürsu’nun sosyal medya iletişim
            planı, bayilerin satışlarına da destek verecek paylaşımlarla güncel-
            lendi ve bayilere bu zorlu yolda destek olunması hedeflendi. Yakın
            zamanda piyasaya çıkacak yeni Pürsu etiketleri de tüketicilerle ilk                                        19
            kez paylaşıldı ve büyük beğeni topladı.
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26