Page 18 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 18

DOSYA






            İLETİŞİM ÇALIŞMALARI






            Aygaz, dijital mecralardaki iletişim   Tüm mecralar                     görsellerle tüketicilerin araçlarını
            stratejisini COVID-19 pandemisi ve   Tüm mecralardan hijyenin, el yıka-  çok sevmelerine rağmen pandemi
            etkileri doğrultusunda şekillendiriyor.   manın önemi gibi COVID-19’a karşı   sürecinde dışarı çıkmamanın top-
            Her markasının ürünleriyle bağlantılı   yapılabileceklerin yer aldığı iletişim-  lum olarak iyileşme sürecimize katkı
            bir iletişim dili kullanarak tüketicile-  ler gerçekleştirildi. Bütünleşik iletişim   sağlayacaklarını belirten iletişim
            rine evde kalmalarını, Koç Holding’in   yapmak adına ilgili görseller ve   çalışmaları yapıldı. Ayrıca 23 Nisan
            başlattığı #iyileşeceğiz çatı iletişimi-  içerikler Aygaz web sitesinde, Aygaz   Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayra-
            nin altında dile getiriyor. Aygaz bu   mobil uygulamasında ve uygunluk   mı’nın 100. yılına özel olarak tüketici-
            iletişim çalışmalarıyla satış kaygısı   durumuna göre Aygaz mobil uygula-  lerin çocuklarına yönelik bir iletişim
            gütmeden tüketicilerini önemsediğini   ma üzerinden iletilen tüketici bildi-  çalışması hazırlandı. Bu iletişim planı
            ve zorlu pandemi günlerinde, hayat-  rimlerinde kullanıldı.             kapsamında, dışarı çıkması yasak
            larını kolaylaştıracak uygulamalarla                                    olan çocuklara evde kalmalarının
            tüketicilerinin yanında olduğunu    Aygaz Otogaz                        önemi bir kez daha dile getirildi ve
            göstermeyi hedefliyor.              Aygaz Otogaz tarafında hazırlanan   Aygaz Otogaz’ın iletişim stratejisinin




   16
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23