Page 18 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 18
DOSYA
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
Aygaz, dijital mecralardaki iletişim Tüm mecralar görsellerle tüketicilerin araçlarını
stratejisini COVID-19 pandemisi ve Tüm mecralardan hijyenin, el yıka- çok sevmelerine rağmen pandemi
etkileri doğrultusunda şekillendiriyor. manın önemi gibi COVID-19’a karşı sürecinde dışarı çıkmamanın top-
Her markasının ürünleriyle bağlantılı yapılabileceklerin yer aldığı iletişim- lum olarak iyileşme sürecimize katkı
bir iletişim dili kullanarak tüketicile- ler gerçekleştirildi. Bütünleşik iletişim sağlayacaklarını belirten iletişim
rine evde kalmalarını, Koç Holding’in yapmak adına ilgili görseller ve çalışmaları yapıldı. Ayrıca 23 Nisan
başlattığı #iyileşeceğiz çatı iletişimi- içerikler Aygaz web sitesinde, Aygaz Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayra-
nin altında dile getiriyor. Aygaz bu mobil uygulamasında ve uygunluk mı’nın 100. yılına özel olarak tüketici-
iletişim çalışmalarıyla satış kaygısı durumuna göre Aygaz mobil uygula- lerin çocuklarına yönelik bir iletişim
gütmeden tüketicilerini önemsediğini ma üzerinden iletilen tüketici bildi- çalışması hazırlandı. Bu iletişim planı
ve zorlu pandemi günlerinde, hayat- rimlerinde kullanıldı. kapsamında, dışarı çıkması yasak
larını kolaylaştıracak uygulamalarla olan çocuklara evde kalmalarının
tüketicilerinin yanında olduğunu Aygaz Otogaz önemi bir kez daha dile getirildi ve
göstermeyi hedefliyor. Aygaz Otogaz tarafında hazırlanan Aygaz Otogaz’ın iletişim stratejisinin
16