Page 20 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 20

İÇİMİZDEN BİRİ






            mızda da aynı şekilde altı farklı kar
            tanesi gravürü yer alıyor. Pet ürün
            kapaklarımızda ise tüketicilerimize
            altı farklı renk alternatifi sunuyo-
            ruz.

            Henüz 10 yılı tamamlamış bir
            markanın 300 marka arasında
            ilk beş şirket arasında yer alma
            başarısı hakkında neler söyler-
            siniz?
            Birçok yerel, ulusal ve ulusla-
            rarası şirketin yer aldığı zor bir
            sektörde bu kadar kısa sürede
            yaratılan bu başarı, Aygaz Grubu
            satış teşkilatımızın ve bayilerimi-
            zin başarısıdır. Bu başarının sür-
            dürülmesi için marka gücümüzü
            artırırken ürün ve hizmetlerimizi
            tüketicilerle ihtiyaç duydukları
            her yerde buluşturmamız gereki-
            yor. Bu konuda tüm çalışma arka-
   18
            daşlarımız gerçekten büyük çaba
            gösteriyor, mevcut durumun
            ötesine geçebilmek için gerçek
            bir takım oyunu sergiliyorlar.

            Daha önce Aygaz’ın bayi ağı
            aracılığıyla müşteriye ulaştırı-
            lan Pürsu’nun yeni imajı ve ürün
            gamının yeni satış kanallarından
            nihai tüketiciye ulaşacak olması
            markanın büyümesine nasıl bir
            katkı sağlayacak?
            Yeni satış kanallarıyla daha geniş
            tüketici kitlesine ulaşabilecek
            olmamız, markamızın bilinirliğini   yenilerini ekliyoruz. Yaptığımız her   sektöründe ürün kişiselleştirme
            artırırken yeni taleplerin ve ka-  satış yeni satışlara olanak tanıyor.   opsiyonlarının diğer sektörlere
            nalların oluşmasını sağlayacaktır.                                   nazaran daha geri planda oldu-
            Hijyenik koşullarda dolumu ya-     Pürsu’nun müşterileriyle nasıl bir   ğunu tespit ederek bu konuya
            pılan, sağlıklı ve güvenilir, gerçek   ilişki yaratmaya çalıştığını aktara-  özellikle eğildik. Tasarımlarımızı
            doğal kaynak suyumuzu ne kadar     bilir misiniz?                    tüketicilerimize seçim opsiyonu
            farklı tüketim noktasında sunabi-  Pürsu olarak bu yolda yürümeye    sunacak şekilde yeniledik. Tüke-
            lirsek tüketicilerin o kadar ilgisini   başlarken amacımız, bayilerimi-  ticilerimize markamızı ve ürünle-
            çekeceğimize inanıyorum. Bunun     zin ve tüketicilerimizin ihtiyaç   rimizi en iyi şekilde anlatabilmek
            için ulusal zincir marketler ve yeni   ve isteklerini ürün ve hizmetleri   hedefiyle ve bizlere ulaşmalarına
            işletmelerle olan anlaşmalarımıza   en iyi şekilde sunabilmekti. Su   olanak sağlayacak şekilde web
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25