Page 24 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 24

TOPLANTI







            Fenerbahçe Spor Kulübü'nün su      olarak takip ediyoruz, bu ürünün   belirterek, “Aygaz müşterilerinin
            sponsoru olduğunu da hatırlattı.   gelecekte çok daha farklı alanlar-  gelecekteki beklentilerine yönelik
                                               da kullanılacağını düşünüyorum.”  ürünler üzerinde çalışıyoruz.” dedi.
            Öncü konumda                                                         Aygaz’ın yenilikçi ürünleri söz
            Katılımcıları, 13 şehirde Aygaz’ın   Geleceğe yönelik ürünler        konusu olunca keyiflibahce.com ve
            perakende satışlarının bir kısmı-  Sunumda konuşulan konular         burada satışa sunulan ürünler de
            nı gerçekleştiren Akpa’yla ilgili   arasında Aygaz’ın Ar-Ge Merke-   gündeme geldi. Ayrıca Aygaz’ın
            gelişmeler hakkında bilgilendiren   zi’ndeki çalışmalar, dijital dönüşüm   müşteri talepleri doğrultusunda
            Gökhan Tezel, Akpa’nın da her      konusundaki gelişmeler, inovasyon   hayata geçirilen kampanyalarına
            geçen gün büyüdüğünü ifade         projeleri ve endüstri 4.0 konsepti-  da odaklanıldı.
            etti. Ayrıca şirketin yeni illerde de   ne uygun sistemler de yer aldı. Tü-
            yapılandığının altını çizerek, “Su   ketici ihtiyaçlarının ve beklentilerin   Tüketiciler Aygaz’a güveniyor
            işi, Akpa için de yeni bir fırsat.”   değiştiğine işaret eden Gökhan   Aygaz’ın kargo işine girdiğine de
            dedi. Tezel ayrıca LNG pazarında   Tezel, Aygaz Mini’nin yeni nesil tü-  dikkat çeken Gökhan Tezel, şunları
            ikinci büyük oyuncu olduklarını ve   keticilerin kullanımına uygun, çok   paylaştı: “Bazı markalar vardır
            Bulgaristan’a ilk ihracatı gerçek-  çağdaş bir ürün olduğunu ve ta-  ki olmadığı zaman hayatınızdan
            leştirdiklerini anlatarak şunları ek-  mamen Aygaz’ın Ar-Ge Merkezi’nde   bir şeyin eksildiğini hissedersi-
            ledi: “Aygaz Doğal Gaz hep öncü    geliştirildiğini söyledi. Otogaz   niz, markanın değerini gösterir o.
            konumunu sürdürüyor. LNG’nin       segmentinde de yeni nesil ürünler   Aygaz da böyle bir marka. Sokağa
            çeşitli kullanım alanlarını aktif   için çalışmaya devam ettiklerini   çıkma yasaklarında bile Aygaz

   22



                                                                            Sunum tamamlanınca kısa bir ara-
            KATILIMCILAR SORDU,                                             dan sonra soru-cevap kısmına geçil-

                                                                            di. İletişim Toplantısı’nın asıl hedefi-
            GÖKHAN TEZEL YANITLADI                                          ne ulaşabilmesi için katılımcılardan
                                                                            sadece sorularını değil, önerilerini,
                                                                            yorumlarını ve eleştirilerini dile
                                                                            getirmelerini isteyen Gökhan Tezel
                                                                            Aygazlıların sorularını tüm samimi-
                                                                            yetiyle yanıtladı.

                                                                            Soru: İzolasyon döneminde her
                                                                            zaman çok pozitiftiniz. Bu pozitif
                                                                            ruhu nasıl yakaladınız, kendinizi
                                                                            nasıl motive ettiniz?
                                                                            Gökhan Tezel: Bu biraz hayata ba-
                                                                            kışla da alakalı. Her zorluğun içinde
                                                                            pozitif bir taraf ve fırsat görmek ge-
                                                                            rekir. Sonuçta bütün dünyanın için-
                                                                            de bulunduğu koşullar neyse bizim
                                                                            için de geçerli olan bu. Tabii belki
                                                                            Türkiye’de yaşamak bu dönemde
                                                                            bir avantaj haline geldi çünkü biliyo-
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29