Page 21 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 21
sitemizi yeniledik. Ayrıca mobil diğer yandan yeni su kaynakları ila-
uygulamamızı tüketicilerimizin vesiyle üretim kapasitemizi artırmak
hizmetine sunduk. ‘Sektörde yaptığımız için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
yeniliklerle tüketicilerimize Aynı zamanda tüketici taleplerini ve
Pürsu’nun reklam filmleri de sektörü takip ederek stratejilerimize
devreye girdi. Bu reklamlar ilkleri yaşatmaya devam uygun olarak ürün portföyümüzü
nasıl bir etki yarattı? edeceğiz. Çok iddialı olabilir genişletmek üzere çalışmaya devam
Pandemi sebebiyle lansman belki ama benim hayalim; ediyoruz. Bu çalışmaların sadece bu
çalışmalarımızı ertelemek duru- insanların su isterken, bir su döneme özgü olmayacağını belirt-
munda kalmıştık. Sonrasında ça- mek isterim. Her noktada sürekli
lışmalarımıza tekrar başlayarak üç alabilir miyim, yerine; Pürsu gelişim ve değişim sektörde bizi
farklı filmden oluşan reklamlarımı- alabilir miyim, demeleri.’ ileri taşıyacaktır. Bu konuyu bisik-
zı yayına aldık. Animasyon olarak lete binmeye benzetiyorum. Pedal
hazırlanan reklam filmlerimiz bu çevirmezseniz ilerleyemediğiniz gibi
anlamda sektörde ilklerin arasında düşersiniz. Bu sebeple her dönem
yer alıyor. Reklam filmlerimizin mar- sektörde yaptığımız yeniliklerle bu çalışmalar sürecektir.
kamızın imajını ve vizyonunu doğru tüketicilerimize ilkleri yaşatma-
şekilde yansıttığını düşünüyorum. ya devam edeceğiz. Çok iddialı Önümüzdeki süreçte Pürsu için
olabilir belki ama benim hayalim; ne gibi planlarınız var?
Tüm bu çalışmaları bir araya insanların su isterken, “Bir su ala- Ürün gamını genişletmek, Pürsu
getirerek değerlendirdiğinizde bilir miyim?” yerine, “Pürsu alabilir markasının sektördeki yerini daha
Pürsu’nun hayatımızdaki önemi miyim?” demeleri. da yukarılara taşımak, sektöre her 19
ve yeri nasıl değişecek? anlamda öncülük ederek tüketi-
Pürsu, insanların ilk tercihi, eş- Pürsu için gerçekleştirdiğiniz başka cilerin ilk tercihi ve en güvendiği
siz bir su olacak. Pek çok farklı çalışmalar söz konusu mu? marka olmak öncelikli hedefleri-
kanaldan tüketicilerimize ulaşarak Bir yandan yeni satış kanalları açıyor, miz arasında.
Hakan Çelik’le işten artakalan zamanlarına dair…
Bugünlerde hobilerime eskisi kadar vakit ayıramasam da yaşamımdaki en büyük tutkum basketbol,
diyebilirim. Kendimi bildim bileli basketbol oynarım. İşten artakalan vakitleri ailemle geçirmeyi çok
seviyorum. Sanırım en büyük özelliğim üçüz babası olmak. Kızlarım 12 yaşındalar, yaşamım tamamen
onların üzerine kurulu. Çocuklarım da spora ilgililer. İkisi voleybol, biri basketbol oynuyor. Pandemi
öncesinde hafta sonları basketbol oynar, kahvaltının ardından onları antrenmanlarına götürürdüm.
Ancak özellikle pandeminin ilk dönemlerinde Pürsu’yla ilgili çalışmaların oldukça yoğunlaşması ne-
deniyle hobilerime yönelme gibi bir durumum olmadı. Ayrıca hem ailece hem de iş için otomobille
seyahat etmeyi de çok severim. Obje koleksiyonlarım da var. O koleksiyonlarla ilgili bir şeyler araş-
tırmak, videolar izlemek, makaleler okumak hoşuma gidiyor. Arada koleksiyonlarımı düzenlemek ve
temizlemek için açıp baktığım da oluyor. Biraz daha geriye gittiğimde motosiklet kullanıyordum, tüplü
dalış ve sörf de yapıyordum ama çocuklardan sonra hepsi bir kenarda kaldı, bir noktada aileme daha
fazla vakit ayırmaya başladım.