Page 49 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 49

Kullanıcıların, katıldıkları tarihten itibaren 30 Eylül’e kadar   Detaylar
          kazandığı puanlar, cep telefonu numaralarına ya da cep       60.000 kişiyle sınırlı olan kampanyaya, SMS
                                                                       ile başarılı şekilde katılan katılımcıların cep
          telefonlarına bağlı kart numaralarına anında yüklendi.       telefonu numaralarına, kampanyaya katılım

                                                                       maliyeti olarak belirlenen 0,65 TL tutarında
                                                                       otogaz, Paro Puan olarak yüklendi. Kul-
                                                                       lanıcıların, katıldıkları tarihten itibaren 30
                                                                       Eylül’e kadar kazandığı puanlar, cep telefonu
                                                                       numaralarına ya da cep telefonlarına bağlı
                                                                       kart numaralarına anında yüklendi. Kam-
                                                                         panya kapsamında kazanılan puanların
                                                                             son kullanma tarihi ise 31 Ekim olarak
                                                                               belirlendi.

                                                                                İletişim çalışmaları
                                                                                 1 Milyon TL’lik Boş Yok Kampan-
                                                                                    yası’nın iletişimi, televizyonda
                                                                                       ana kanalların yanı sıra,
                                                                                        haber, spor ve belgesel
                                                                                          gibi tematik kanal-
                                                                                           larda yapıldı. Ayrıca
                                                                                           radyoda ulusal ve
                                                                                           yerel kanallarda, dijital   47
                                                                                           mecralarda ise hedef
                                                                                           kitle tarafından en çok
                                                                                          ziyaret edilen internet
                                                                                         sitelerinde kampanyanın
                                                                                           reklam yayınları yer
                                                                                           aldı.










              Reklam filmi de yayında!



              1 Milyon TL’lik Boş Yok
              Kampanyası reklam filmi,
              animasyon tekniğiyle hazırlandı.
              Kampanyanın reklam filmi,
              TBWA\İstanbul imzası taşıyor.
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54