Page 144 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 144

<_ _>
                                                                                                 AYGAZ mobil uygulama ile
                                                                                                 kullanıcılarına hızlı ve kolay
                                                                                                 erişilebilir bir hizmet sunar.








                                         DİJİTAL DÖNÜŞÜM YOLCULUĞU: BİZİ HER DÜŞÜNDÜKLERİ ANDA...


                                         AYGAZ, teknoloji tabanlı yenilikçi gelişmeleri kurumsal yapılanmasına ve tüm
                                         ilişki ağına yansıtan hem kurum içi hem de sektörü ilerleten bir ivmeyle hareket ediyor.
                                         Özellikle son on yıl içinde geleceğe uzanan, dolayısıyla da yakın geleceği şekillendiren
                                         dijital teknolojilerin olanaklarından yararlanarak hâlihazırda yürüttüğü tüm iş
                                         tanımlarını daha iyi biçimlendirmek, sınırlarını doğru çizebilmek son tahlilde daha
                                         iyi iş yapabilmenin arayışına girmekten geri durmuyor. Uzun yıllara dayanan,
                                         hep alışılageldiği gibi süren, kanıksanmış iş yapma biçimleri üzerine düşünmeyi,
                                         katmanlı, kaotik, bürokratik iş modellerini dönüştürmeye dönük oldukça özgüvenli
                                         ve sorumlu bir tutumla kararlar alıyor.


                                         Koç Holding’in 2016 yılında başlattığı Dijital Dönüşüm inisiyatifi doğrultusunda AYGAZ
                                         da kurumun tüm bileşenleriyle bağlantılı olarak programlı ve sistematik bir işleyişle
                                         bu yolculuğa çıkar. İki yıl içinde de üzerinde çalıştığı projeleri hayata geçirerek,
                                         iş süreçlerindeki olası sorunları analitik çözüm ve destek süreçleriyle yeniden yorumlar
                                         ve düzenler.
                                         “    Veri, günümüz dünyasında en değerli varlık. Böyle bir dönemde veriyi

                                              anlamlandırarak değer yaratmak izlenmesi gereken yol olmalı.
                                              Nitekim veriye dayalı teknolojik gelişmelerin gündeme damgasını
                                              vurduğuna hep birlikte tanık oluyoruz. Veriye ve hizmetlere kolay ulaşma
                                              sayesinde, enerji sektöründeki müşteri beklentileri de değişiyor ve
                                              çeşitleniyor. Müşteriye daha yakın, onların taleplerini hızlı anlayan ve
                                              karşılayan, süreçlerinde verimliliği artırmış, çevik bir şirket olmak şart.
                                              Çalışma kültürünü de bu doğrultuda dönüştürmek gerekiyor. Veriye
                                              dayalı kararları hızla almamızı sağlayacak akıllı teknolojilere uzaktan, eş
                                              zamanlı ve kolay erişim sağlayabilmeli ve böylece tüketiciye daha yakın



                                         GÜÇLÜ, YENİLİKÇİ, DÖNÜŞTÜRÜCÜ                                           142
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149