Page 147 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 147

<_
                                                                                               AYGAZ online sipariş sistemi
                                                                                               karekod uygulaması.









                                              Bu günümüz teknolojisinde artık mümkün, hayal kurup, planlı bir çalışma
                                              yapmak gerekiyor. Biz gelecek nesillerin markası olmak için çalışacağız,
                                              AYGAZ olarak eskiden daha çok mutfak ve salondaydık, şimdi bahçede,
                                              piknikte, kampta, karavandayız. Mobil enerjinin ihtiyaç duyulduğu her yerde
                                              hala en pratik, ekonomik ve temiz çözüm LPG. Bu özellikleri kullanarak,
                                              bundan sonraki yıllarda da AYGAZ, müşterisine hep en yakın LPG firması
                                              olacak, onlar için çalışacak, onlar için üretecek, onlar için gelişecek. 85
                                         “    Koç Holding’in toplum dönüşümünde izlediği konulardan birisi de dijital

                                              dönüşüm, AYGAZ bunun içinde de rolünü alabiliyor. Dijital tedarik, dijital
                                              akıllı operasyonlar bizim için optimizasyon sağlayan canlı alanlar. Bu
                                              anlamda veriyle karar alan şirket olma yönünde de ilerliyoruz. Bunun bir
                                              tarafı hem dijital müşteriye hem de dijital bayiye gidiyor. Bayimizi, müşteri
                                              algısını dijitalleştirmek bunlar da önemli kalemler, buna ulaşmak için zaten
                                              çalışanınızın öncelikle dijital olması gerekiyor. Dijital çalışan inisiyatifiyle bayiyi
                                              etkiliyorsunuz, bayiyle beraber de son müşteriye dokunmaya başlıyorsunuz.
                                              Pandemiyle beraber son müşterinin üzerimizdeki etkisi biraz daha farklı bir
                                              şekilde cereyan etti. Aslında bizler de pandemiyi yaşayan kişiler olarak dijital

                  85                          dönüşümü doğrudan kendimiz yaşamaya başladık. Dolayısıyla şirketler
                  Rıdvan Uçar, AYGAZ Pazarlama   bizi değil bizler şirketleri dönüştürmeye başladık, müşterinin bu anlamda
                  ve İnovasyon Genel Müdür    üzerimizdeki etkisi bizi sürükleyen, bizden daha önde giden, bizi dönüşüme
                  Yardımcısı, 24 Mayıs 2021   zorlayan, eleştirileriyle de düzelten bir yöne doğru gitmeye başladı.
                  tarihli görüşme.            Biz müşteriye ulaşıp dönüştürmeye çalışırken müşterinin bize ulaşan bu tersten
                                              etkisi dijitalleşme sürecinin çok daha hızlanmasını sağladı, hızımızı arttırdı. 86
                  86
                  Oğuz Yavaşcan, AYGAZ Yazılım   Bir taraftan da süreçleri dönüştürmek için ihtiyaç duyduğu veriyi, hizmet alanlarla,
                  Geliştirme ve Süreç Müdürü,    müşterisiyle kurduğu güven ilişkisi üzerinden korumayı ihmal etmiyor. Uygulama
                  6 Eylül 2021 tarihli görüşme.  geliştirme süresince sadece hâlihazırda işleyen, yürürlükte olan “kişisel verilerin



                                         GÜÇLÜ, YENİLİKÇİ, DÖNÜŞTÜRÜCÜ                                           145
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152