Page 146 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 146

<_
                                                                                               AYGAZ Ekspres dijital
                                                                                               panelinden genel görünüm.









                                         AYGAZ, bulunduğu sektörü öncü hamleleriyle, kurumsal gelişimiyle birlikte ilerlettiği gibi
                                         teknoloji destekli çalışmalarla bayilerini de geleceğe hazırlayan, taşıyan bir çabayla projelerini
                                         biçimlendiriyor. Güçlü bayi ağıyla kaydettiği başarıları çok daha kalıcı ve süreğen hale
                                         getirmek için dijital dönüşüm çalışmalarına bayilerini kapsayacak bir şekilde devam ediyor.


                                         2000'li yılların başında hayata geçirilen AYGAZ Ekspres uygulaması ile bayiler tüm sipariş
                                         sürecini aşama aşama akıllı cihazlar ile yönetebiliyor. Altyapı çalışması devam eden
                                         yeni bir yazılımla bayiler, tüm dağıtım araçlarını haritadan anlık olarak takip edebilecek
                                         ve filosundaki araçlara hızlı bir şekilde sipariş aktarabilecek. Abone servis görevlileri,
                                         sesli konuşmayı yazıya çeviren bilgisayar yazılımı sayesinde (speech to text) hiçbir tuşa
                                         dokunmadan sipariş kaydı oluşturabildiği gibi; barkod okuma teknolojisi sayesinde de
                                         hangi tüpün hangi müşteriye teslim edildiği takip edilebilecek.


                                         AYGAZ, dijital dönüşüm programı çerçevesinde kurum içerisinde evrensel, çağdaş ve
                                         modern çalışma prensiplerini dijital kültür dönüşümüyle birlikte güncelliyor.
                                         Bir boyutuyla çevreye, doğaya sorumlu ve verimlilik odaklı çalışmaları hem “yeni nesil”
                                         tüketici deneyimlerini ve beklentilerini karşılamak hem de verimli bayi ilişkileri
                                         oluşturmak, yönetmek, veri odaklı planlama yapabilmek için geliştiriyor.
                                         “    AYGAZ’ın müşterisi için dijitalleşmesine çok önem veriyoruz, müşterilerimizin


                                              istediği yerde, istediği zaman ve istediği yöntem ile bize ulaşmasını
                                              sağlayacağız. Hatta bu konuda kendi içimizdeki esprili hedefimiz “telepatiyle
                                              iletişim mümkünse, oraya kadar dijitalleşeceğiz.” Müşterilerimiz bizi her
                                              düşündüğü anda onlara “buyurun, nasıl yardımcı olabiliriz” mesajını
                                              verebilmemiz gerekiyor. Ürünlerimizle, yaygınlığımızla, bize ulaşma çeşitliliği ile
                                              her zaman müşterilerimiz bir dokunuş kadar yakın olmamız gerekiyor ve bunu
                                              gerçekleştireceğiz. Mesela kampa giden bir müşterimize “galiba kamptasın,
                                              AYGAZ’a ihtiyacın var? Yardım edebileceğim bir şey var mı?” diye soracağız.



                                         GÜÇLÜ, YENİLİKÇİ, DÖNÜŞTÜRÜCÜ                                           144
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151