Page 40 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 40
38 EVDE, YOLDA VE HER ALANDA SORUMLU ÜRÜNLER
sağlamak ve kalıcı ilişkiler kurmak aldığımız puanı geçen yıla göre artırarak 2003 yılından beri müşteri bağlılığı
için müşteri ihtiyaçlarını doğru 92 puan elde ettik. Mogaz ise 2017 yılından ve memnuniyetinde liderliğimizi
analiz ediyoruz. Tüketiciyi merkeze beri sürdürdüğü yükseliş trendini 89 puan sürdürmeye devam ediyoruz.
alan bir iş kültürünü benimseyerek alarak 2021 yılında da devam ettirdi. Müşterilere talepleri doğrultusunda
özenli sürdürülebilir çözümler ve ürün ve hizmetlerimizi hızlı ve güvenli
hizmetler sunuyoruz. Böylelikle 27 ilde 3.825 kişinin katılımıyla bir şekilde aksatmadan sağlıyoruz.
müşteri memnuniyetini ve bağlılığını gerçekleşen Otogaz müşteri
artırmayı amaçlıyoruz. Yüksek müşteri memnuniyet araştırması sonuçlarına 2021 yılında yenilediğimiz sipariş takip
memnuniyetine sahip olma unvanımızı göre: Aygaz Otogaz 92 puan ile sektör sistemi Aygaz Ekspres ile bayi yönetimi
2003 yılından bu yana gerçekleştirilen bağlılık endeksinin üzerinde yer aldı. süreçlerini geliştiriyor, bayilere işlerini
bağımsız araştırma sonuçlarına Böylelikle sektör liderliğini de korumaya daha iyi yönetmeleri için bilgi ve
göre hem tüpgaz hem de otogaz devam etti. Mogaz Otogaz ise aldığı araç sağlıyoruz. Bayi ve sipariş takip
segmentinde koruyoruz. 89 puan ile sektör ortalamasında yer sistemimiz, ilgili mevzuata uygun
bularak son yıllardaki yükselişini devam bir biçimde kaliteli müşteri verisi
Müşteri Bağlılığı araştırmasında Tüpgaz ettirdi. oluşturarak kişiye özel hizmetler ve
geçen yılki sektör ortalama puanını kampanyalar sunmayı, ayrıca şirket satış
koruyarak 87 puan aldı. Aygaz markamız Aygaz olarak, faaliyet gösterdiğimiz ve müşteri memnuniyeti hedeflerine
ile müşteri bağlılığı anketinden tüpgaz ve otogaz segmentlerinde katkı sağlamayı amaçlıyor.