Page 41 - Aygaz Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 41
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK RAPORU 2021 39
Müşterilerle Iletişim güvenliği, iş operasyonlarımızın Aygaz olarak, faaliyet
Müşterilerin değişen medya ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor. gösterdiğimiz
alışkanlıklarını yakından takip Finansal kayıplara, müşteri güveninin tüpgaz ve otogaz
ederek ulusal ve yerel mecralarda kaybolmasına, itibarın zedelenmesine
gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmalarına ve yasal yaptırımlara yol açabilecek segmentlerinde
devam ediyoruz. Başta sosyal medya operasyonel aksamaları veya veri 2003 yılından beri
olmak üzere dijital mecraların ihlallerine neden olabilecek siber saldırı müşteri bağlılığı ve
kullanımıyla müşteri iletişimimizi risklerini önlemeye önem veriyoruz. memnuniyetinde
güçlendiriyoruz. Müşterilerle çift yönlü Risklere yönelik analizlerde bulunuyor,
iletişimi geliştirmeye özen gösteriyoruz. önleyici aksiyonlar alarak süreci aktif liderliğimizi
Erişim kolaylığı ve verimlilik sağlayan olarak yönetiyoruz. sürdürmeye devam
dijital mecraları, tüm iletişim ediyoruz.
kampanyalarında entegre biçimde ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim
kullanıyoruz. Aynı zamanda, dijital Sistemi uygulaması kapsamında iç ve
uygulamalar aracılığıyla müşterilerin dış denetimleri tamamlayarak sistemin
Aygaz’a ulaşmasını kolaylaştırarak sürdürülebilirliğini sağlıyoruz. Yönetim
süreçleri hızlandırıyoruz. Sistemleri uygulamalarının etkinliğini,
stratejik hedeflerle uyumluluğunu
Her yıl olduğu gibi 2021 yılında da ve yeterliliğini gözden geçirdiğimiz
farklı sektörlerden iş ortaklarıyla birlikte toplantılar düzenleyerek farkındalık
kampanyalar yürüttük. Müşterilerin çalışmaları yapıyoruz. Geçtiğimiz
hem ulusal hem de yerel ihtiyaç ve yıl süreçlerin etkin yönetilmesi
tercihlerini göz önünde bulundurarak kapsamında tüm süreç sahipleri ile süreç
bankalarla ortak kredi kartı koordinasyon görüşmeleri yaparak şirket
kampanyaları, il bazında gerçekleştirilen içi beklentiler ve aksiyonlar üzerine bir
market kampanyaları, değişen tüketici çalışma başlattık.
davranışları odağında kurgulanan dijital
kampanyalar gerçekleştirdik. Yıl boyunca Aygaz Bilgi Güvenliği Politikası’na
düzenlediğimiz kampanyalar aracılığıyla buradan ulaşabilirsiniz.
marka gücümüze ve hizmet kalitemize
değer katarak şirket hedeflerimize Etkileşimde bulunulan tüm müşterilerin
ulaşmak için somut adımlar atmaya bilgilerinin korunmasına önem veriyor,
devam ediyoruz. yapmış olduğumuz gizlilik sözleşmeleri
ile bilgi güvenliğini güvence altına
Tüm iletişim kanallarından iletilen alıyoruz. Paydaşlarımızın gizliliğine
görüşleri ve şikayetleri dikkate alarak ve mahremiyet haklarına saygı
gerektiği takdirde aksiyon alıyoruz. ISO duyuyoruz. Kuruluşumuzda çalışan
10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim kişiler, müşterilerimiz ve diğer tüm
Sistemi ve kurum içi politikalarımızla paydaşlarımıza ilişkin bilgi ve verileri
uluslararası standartlara uygun olarak doğru kullanmayı önemsiyoruz. Kişisel
müşteri şikayetlerini yönetiyoruz. Şikayet verilerin korunması kapsamında,
sürecimiz kapsamındaki uygulamalarımız kanunlara ve ilkelere uygun olarak
tüm ürünlerimizi kapsıyor. 2021 yılında verilerin işlenmesini gerçekleştiriyoruz.
iletişim kanalları vasıtasıyla iletilen şikayet Koç Sistem sunucularına erişim yetkisini
sayısı 25.522 oldu. sınırlandırarak bilgilerin korunmasını
sağlıyoruz. Bayilere müşteri bilgilerine
Aygaz Müşteri Şikayetleri Yönetimi ulaşmaları için sınırlı erişim hakkı
Taahhütü’ne buradan ulaşabilirsiniz. tanıyoruz. Ayrıca Bayi Protokolü
sözleşmesini beş yılda bir güncelleyerek
Bilgi Gizliliği ve Güvenliği bayi bilgilerini hukuken koruma altına
Son yıllarda iş süreçlerinde artan alıyoruz. 2021 yılında müşteri bilgi
dijitalleşme ile siber saldırı riskleri gizliliği, ihlali ve müşteri veri kayıpları
de artıyor. Bu nedenle, veri ve sistem hakkında hiçbir şikayet olmadı.