Page 64 - Aygaz Dünyası - Sayı:54
P. 64
HABER
Aygaz müşterilerine
3600
ilgi
62
Tüketici memnuniyetini her zaman ön planda tutan Aygaz, uzun süredir
üzerinde çalıştığı çağrı merkezi sistemi Microsoft Müşteri 360 Programı’yla
müşteri deneyimini baştan sona gözlemleyebilecek.
Müşteri memnuniyetini her zaman 360 Programı, içinde birçok yeni- ve potansiyel müşterilere yönelik
ön planda tutan Aygaz, uzun süre- liği barındırıyor. İlk etapta mevcut aksiyonlar alınabilecek. Bu sistem-
dir üzerinde çalıştığı çağrı merkezi işleyişin aksamadan devam etme- le müşteri ve sipariş takip uygula-
yazılım değiştirme sürecinin son sini hedefleyen sistemle hizmet ması Aygaz Ekspres (AES) başta
aşamasına geldi. Aygaz (Bursa ve kalitesini artırmaya yönelik bazı olmak üzere birçok kanal entegre
İstanbul lokasyonları), Mogaz, Pür- uygulamalar da devreye alınacak. olarak müşteri deneyimini baştan
su, Aygaz Doğal Gaz ve Aykargo İlerleyen süreçte tüm müşterile- sona gözlemleyecek ve müşteri-
çağrı merkezi sistem altyapısı, 1 rin tamamen sistemin odağında lerle daha yakın temas sağlanabi-
Mayıs itibarıyla Microsoft Müşteri olacağı bir yapı oluşturulacak. Bu lecek.
360 Programı’yla değiştirildi. sistemde her bir tüketici için ayrı
ayrı düzenlenecek kartlarla Aygaz İlk kontakta çözüm
Neler değişiyor? Grubu şirketlerinin müşterileri Çağrı merkezlerinin hizmet kalite
Tamamen ihtiyaçlar doğrultusun- daha yakından tanınacak ve takip unsurlarının başında “ilk kontakta
da geliştirilen Microsoft Müşteri edilebilecek. Bu sayede mevcut çözüm” gelir. Müşteri temsilcileri,