Page 72 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 72

AYGAZ ürünlerini yaygın ve kullanışlı kılan kalite ve güvenirlik AYGAZ markasının
                                         güçlenerek yaşamasında önemli bir rol oynar. Bugün de çok sayıda hane tüpgaz
                                         kullanıyor, tüpgaz her gün on binlerce haneye, dükkâna ulaşılıyor. Burada kurulan
                                         ticari ilişkilerin toplumsal boyutu, istikrarsız ve geçici olmayan kuvvetli güven
                                         bağlarının kurulmasıyla görünür oluyor. AYGAZ, tüpgazın yapısı gereği emniyette
                                         olma, güvenli hissetme algısını daima teknik anlamda da tatmin edici kılabilmiş
                                         bir şirket.


                                         1998 yılında başlattığı 2002 yılına kadar süren, tüm ülkede büyük ilgi gören AYGAZ Ev
                                         Kazalarına Karşı Uyarıyor projesinin çalışmaları uzun soluklu toplumsal projelerinden
                                         biri olmuş. Bu projenin peşi sıra 2002 yılında başlattığı altı yıl süren Dikkatli Çocuk
                                         kampanyasıyla da ülkenin dört bir köşesinde başta ev kazaları olmak üzere, koruyucu
                                         sağlığa çevre konularına ve depreme yönelik bilinçlendirme, eğitim çalışmalarını
                                         hızlandırır. Her iki kampanyanın çıkış noktası da 1998 yılına dayanan bir kamuoyu
                                         araştırmasıdır. Bu araştırmaya göre hastanelerin acil servislerine yapılan başvurularda
                                         ilk sırada ev kazalarının olduğu görülür. Bunun üzerine AYGAZ, başta kadın ve çocuklara
                                         dönük olmak üzere doğrudan eğitimler verir, çok izlenen televizyon programlarında
                                         yer alarak uzman bilgisini çeşitli iletişim kampanyalarıyla milyonlarca kişiye ulaştırır.


                                         AYGAZ ürünlerini iyileştirirken tüketicilerin eğilimlerini, beklentilerini dikkate aldığı
                                         gibi tüketicinin güvenliğini her aşamada öncelemeyi sürdürür. Bu çalışmalarından
                                         birisi de 2011 yılında, çoğunlukla ev tüplerinin gölgesinde tanıdığımız, iki kilogramlık
                                         LPG tüplerini, nam-ı diğer küçük, piknik tüplerinin çehresini bilgi ve güvenlik esaslı
                                         yenilemesidir. AYGAZ, pişirme, aydınlanma ve ısınma alanlarında kullanılan hologram
                                         kapaklı küçük tüplerinin gövdesine mavi kuşak giydirir. İlk olarak Doğu Anadolu
                                         Bölgesi’nde satışa sunduğu bu tüplerin mavi gövde kuşağı üzerinde tüple birlikte
                                         kullanılan ocak, lamba, soba, süper ocak cihazlarıyla ilgili, tüpün doğru ve güvenli
                                         kullanımına dönük bilgi ve uyarılara yer verilir. Mavi kuşağın geri kazanılabilir bir



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                                70
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77