Page 70 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 70
<_ _>
AYGAZ uzun yıllar tüp kullanımına
dönük kaygıları giderecek bilgilendirme
broşürleri, afişleri hazırlar. Emniyet
ve güvenlik esaslı tertibatının teknik
bilgisini kullanıcısıyla açık ve anlaşılır
şekilde paylaşır.
2005 yılında da hologram kapak reklamlarında teknolojisine güvenen bir şirket olarak
AYGAZ’ı görürüz. Tüpgaz patlamasından korkan, tedirgin olan ahali için gerekli tedbirleri
alan, kontrolleri yapan ve standartlara uyumlu bir şirket olarak tanınır. Bu anlamda
hem AYGAZ markasına dolayımlı olarak da ürüne duyulan güven, AYGAZ’ın uzun soluklu
yürüyüşünün zemini olur.
“ Biz Koç Topluluğu olarak zaten yaptığımız her işte güvenliği, itibarı,
müşteri memnuniyetini, sürdürülebilirliği, bunları hep ön planda tutan
bir topluluğuz. AYGAZ da bunun bir istisnası değil. Dolayısıyla bir ürünü
üretirken, onunla ilgili en başta güvenlik algısının çok önemsenmesi
gerektiğini düşünüyorum. AYGAZ olarak da baktığınızda akla şu gelebilir;
neticede “tüpgaz altmış yıldır üretiliyor, bununla ilgili ne gibi bir yenilik
yapılabilir.” Bu çok yanlış bir yargı böyle düşünülmesi durumunda.
Çünkü güvenlik alanında, sadece on yılda hatırladığım o kadar fazla
değişiklik yapıldı ki, mesela bir hologram kapak. Kulağa çok basit bir
şey gibi geliyor ama o tüpün daha önce açılmadığından, bir gaz kaçağı
olmadığından, kontrol edildiğinin tescili. Keza dış kozmetik değişikliklerin
yanı sıra basınçlı kap üzerinde yapılan bir takım değişiklikler. Bunlara
baktığınızda tüketici biliyor ki “Bunu eğer üreten Koç Topluluğu’ysa,
bunu üreten AYGAZ şirketiyse bu konuda yapılabilecek her türlü önlemi
almıştır, her türlü güvenlik sistemini geliştirmiştir,
ben bu ürüne güvenebilirim.” 34
34
Yağız Eyüboğlu, Koç Holding 1960’lar için düşünüldüğünde en baştan beri aşina oldukları pişirme alışkanlıklarının
Enerji Grubu Başkanı, dışında olan, yıllar içinde de emniyet tekniği geliştirilse de başlı başına “tehlikeli bir
AYGAZ Eski Genel Müdürü, madde” içermesiyle caydırıcılığı olabilecek bir ürünü gündelik hayatın bir parçası haline
12 Temmuz 2021 getirmek salt bir pazarlama başarısı da değildir.
tarihli görüşme.
KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR 68