Page 70 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 70

<_ _>
                                                                           AYGAZ uzun yıllar tüp kullanımına
                                                                           dönük kaygıları giderecek bilgilendirme
                                                                           broşürleri, afişleri hazırlar. Emniyet
                                                                           ve güvenlik esaslı tertibatının teknik
                                                                           bilgisini kullanıcısıyla açık ve anlaşılır
                                                                           şekilde paylaşır.









                                         2005 yılında da hologram kapak reklamlarında teknolojisine güvenen bir şirket olarak
                                         AYGAZ’ı görürüz. Tüpgaz patlamasından korkan, tedirgin olan ahali için gerekli tedbirleri
                                         alan, kontrolleri yapan ve standartlara uyumlu bir şirket olarak tanınır. Bu anlamda
                                         hem AYGAZ markasına dolayımlı olarak da ürüne duyulan güven, AYGAZ’ın uzun soluklu
                                         yürüyüşünün zemini olur.

                                         “    Biz Koç Topluluğu olarak zaten yaptığımız her işte güvenliği, itibarı,
                                              müşteri memnuniyetini, sürdürülebilirliği, bunları hep ön planda tutan
                                              bir topluluğuz. AYGAZ da bunun bir istisnası değil. Dolayısıyla bir ürünü
                                              üretirken, onunla ilgili en başta güvenlik algısının çok önemsenmesi
                                              gerektiğini düşünüyorum. AYGAZ olarak da baktığınızda akla şu gelebilir;
                                              neticede “tüpgaz altmış yıldır üretiliyor, bununla ilgili ne gibi bir yenilik
                                              yapılabilir.” Bu çok yanlış bir yargı böyle düşünülmesi durumunda.
                                              Çünkü güvenlik alanında, sadece on yılda hatırladığım o kadar fazla
                                              değişiklik yapıldı ki, mesela bir hologram kapak. Kulağa çok basit bir
                                              şey gibi geliyor ama o tüpün daha önce açılmadığından, bir gaz kaçağı
                                              olmadığından, kontrol edildiğinin tescili. Keza dış kozmetik değişikliklerin
                                              yanı sıra basınçlı kap üzerinde yapılan bir takım değişiklikler. Bunlara
                                              baktığınızda tüketici biliyor ki “Bunu eğer üreten Koç Topluluğu’ysa,
                                              bunu üreten AYGAZ şirketiyse bu konuda yapılabilecek her türlü önlemi
                                              almıştır, her türlü güvenlik sistemini geliştirmiştir,
                                              ben bu ürüne güvenebilirim.” 34
                  34
                  Yağız Eyüboğlu, Koç Holding   1960’lar için düşünüldüğünde en baştan beri aşina oldukları pişirme alışkanlıklarının
                  Enerji Grubu Başkanı,   dışında olan, yıllar içinde de emniyet tekniği geliştirilse de başlı başına “tehlikeli bir
                  AYGAZ Eski Genel Müdürü,   madde” içermesiyle caydırıcılığı olabilecek bir ürünü gündelik hayatın bir parçası haline
                  12 Temmuz 2021         getirmek salt bir pazarlama başarısı da değildir.
                  tarihli görüşme.



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                               68
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75