Page 69 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 69

<_ _ˆ _/
                  AYGAZ her eve, herkese,    Gündelik yaşam, elbette toplumun ekonomik ve sosyal yaşamından bağımsız
                  her kesime erişen bir   düşünülemeyecektir. AYGAZ markasının tüm bu farklı değişkenlerin odağında kalıcılık
                  marka olma sürecini 1960’lı   sağlamasını getiren şey tam da buradadır. Her bireyin kent-kır mekânını, hane
                  yıllarda etkili, 1970’li ve   yaşamını farklı deneyimlediğini herkesin beklenilen, kanıksanan pratikler, tercihler
                  1980’li yıllarda yaygın   içinde olmayacağını, tek tip alışkanlıklarla koca bir ömrü yaşamayacağını hep
                  iletişim çalışmalarıyla   hatırında tutmasıdır. Bu yaklaşım, şirketin ve markanın yeniye, dönüşüme, dönüşmeye,
                  güçlendiriyor.         dönüştürmeye olan eğilimini her daim mümkün kılar. Bugün de AYGAZ marka gücünü
                                         çok daha iyileştirmekten hiç geri durmaz. Yıllar içinde Türk Standartları Enstitüsü
                                         tarafından Müşteri Dostu Kuruluş ve Müşteri Dostu Marka Belgesi’ne layık görülmesiyle,
                                         birçok kez KalDer’in LPG sektöründe “müşterilerini en çok memnun eden markalar”
                                         sıralamasında birinciliği göğüslemesiyle bunu tesciller.



                                         AYGAZ’ı Tanımak Güvenle Yaşamaktır!

                                         AYGAZ hemen herkesin erişebileceği, tanıyabildiği bir marka olma yolunda ilerleyişini
                                         kısa, geçici kampanyalarla değil süreğen, tekrar eden ve kalıcılaşan çalışmalarla sürdürür.
                                         1960’lardan 1980’lere kadar tüp kullanımı artık farklı toplumsal sınıfların üyeleri
                                         tarafından benimsenir. Ancak bu süreçte AYGAZ sadece müşterisiyle tanışmış olmakla
                                         kalmaz; ürüne dönük kaygıları giderecek bilgilendirme broşürleri, afişleri hazırlar.
                                         Tüpgazın ne olduğu, nerelerde, nasıl kullanıldığını tarif ettiği gibi emniyet ve güvenlik
                                         esaslı tertibatının teknik bilgisini kullanıcısıyla açık ve anlaşılır şekilde paylaşır.

                                         Emniyet Tertibatı Sayesinde Patlamaz sloganlı afişler tasarlattığı gibi kullanıma dönük
                                         uyarıcı, bilgilendirici bir dil, söylem tüm tanıtım metinlerinde yer alır. Bir taraftan da
                                         kaçak ve sızıntıyı önlemeye dönük ar-ge çalışmaları yaparak yeni kapak tasarımları
                                         geliştirir. AYGAZ bu kapakların da tanıtımını yaparak ürün kadar marka güvencesini de
                                         inşa eder. İlk 1982 yılında mavi mühür kapak, sonrasında garanti mühür kapak,



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                                67
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74