Page 78 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 78

“    Bayilerin marifetiyle önce büyük metropollerden başladık, çünkü en

                                              çok telefonla sipariş olan yerlerde bunu başlattık, sonra tüm Türkiye’ye
                                              yaydık. Gördük ki Türkiye’de çok büyük bir sempati kazandı. Hatta köşe
                                              yazarlarımız methiyeler yazmaya başladı. Hatta ilk doğan çocuğun ilk
                                              söylediği kelimenin AYGAZ olduğu söylentileri çıkmaya başladı, basında
                                              görünmeye başladı. 38

                                         AYGAZ 1995 yılında tüketicilerinin bilgilendirilmesine yönelik yatırımlarını tanıtım,
                                         enformasyon teknolojisini geliştirerek gerçekleştirir. Müşterilerinin ürün ve hizmetleriyle
                                         ilgili bilgi alabilecekleri AYGAZ Danışma Hattı’nı kurar. Tüketiciye yönelik çalışmalarını
                                         bayilerle birlikte planlayarak AYGAZ 24 hizmetiyle Otomatik Tüp Sipariş Sistemi’ni
                                         hayata geçirir. Bugün çok temel düzeyde kalan bu otomasyona dair gelişmeler dönemin
                                         oldukça yenilikçi hamleleridir. Bu dönüşümü, AYGAZ’ın sadece çehresini değil kurumsal
                                         kimliğinin, iş yapma, iş takibi planlanma sürecinin dönüşümü olarak da okumak gerekir.
                                         Öyle ki AYGAZ, 1997 yılına geldiğinde kurumsal kimlik çalışmasını, yenilediği logosuyla
                                         birlikte Türkiye’nin ilk zepliniyle tanıtır.

                                         Tüm bu ilkler, tüketicisini bilgi teknolojisiyle tanıştıran, alışveriş ve tüketim kanallarını
                                         yaratıcı ve etkileşimli kılan bir iletişim altyapısı deneyimidir. Diğer bir deyişle AYGAZ’ın
                                         bugün çok daha ileri teknolojiyle yatırımlar yaptığı dijital dönüşüm yolculuğunun
                                         erken dönem hazırlıklarıdır. AYGAZ bayilerinden, çalışanlarına, iştiraklerinden
                                         tedarikçilere kadar tüm bileşenleri için hizmet kalitesini gözeten, güven(lik) esaslı ve
                                         sürekli tüketiciyle iletişim halinde olan bir şirket olmaktan geri kalmaz. Bu dengeyi
                  38                     koruyarak, zayıflatmayarak aksine geliştiren bir kurumsal kimlik inşa eder, buradan da
                  Yılmaz Cömert, VTR Araştırma   bir saygınlık devşirir.
                  Yapım Yönetim, AYGAZ Kurum
                  Tarihi Filmi, 21 Şubat 2006   AYGAZ günün, güncelin gelişmelerine uyum göstermesiyle birlikte dünya ölçeğindeki
                  tarihli görüşme.       gelişmelerin takipçisi olarak, böylelikle değişimin öncüsü de olabilmiştir. Altmış yıldır



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                                76
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83