Page 79 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 79

“tüketiciye en yakın şirket olma” hedefini her geçen yıl çok daha ilerletir.
                                         AYGAZ markasının başarısını, tüketicisiyle, abonesiyle sürekli iletişim halinde olmayı
                                         sağlayacak iletişim kanallarını geliştirmeyi, onlardan gelecek geri bildirimlerle
                                         çok yönlü değer üretir.


                                         Bugün AYGAZ, dün olduğu gibi bölgesel olarak farklı ihtiyaç ve alışkanlıkları tahlil ve
                                         analiz ederek pazarlama iletişim sürecini şekillendirmeye, geliştirmeye devam ediyor.
                                         Dijital dünyadaki dönüşümler ve yeni nesil kullanıcı eğilimleri gösteriyor ki, iletişim ve
                                         kampanyaların hemen hepsinin ana mecralarından birisi de dijital alanlar ve araçları.
                                         Dünyadaki iletişim ve pazarlama eğilimine, gelişimine bağlı ve uygun olarak online
                                         pazarlama, mobil pazarlama, anketlerin bilgisayar ortamında online olarak yapılması
                                         gibi birçok uygulama ve araç, AYGAZ’ın kurumsal iletişim, pazarlama stratejisinin
                                         birer parçasıdır. Üretim, dağıtım ve pazarlama alanlarındaki dijitalleşme ve inovasyon
                                         çalışmaları iş süreçlerini hem müşterilerin hem de hizmet sağlayıcıların davranışsal
                                         eğilimlerini dikkate alarak dönüştürür. AYGAZ, kurumsal bileşenleri arasında dijital
                                         uçuruma, yetersizliklere, erişim engeline izin vermediği gibi, tedarik-sipariş süreçlerini
                                         birlikte iyileştiren, geliştiren bütüncül mobil uygulamalar geliştirir.



                                         CİNSİYET EŞİTLİĞİNİ DESTEKLEYEN: BELKİ BİR YOL AÇMIŞ OLURUM…


                                         AYGAZ, son yirmi yıl içinde gerek kadın yöneticileriyle gerekse de daha önceki yıllara
                                         kıyasla sahada daha fazla kadın çalışanıyla sektörün geleneksel ilişki ve yapılarını
                                         da dönüşüme uğratıyor. Şirket politikasıyla enerji sektöründeki erkek yönetici,
                                         erkek çalışan yoğunluğunu başka bir ifadeyle sektörün uzun yıllara dayanan eril
                                         şekillenişini dönüştürüyor. Bir taraftan da kadın ve erkek çalışanların kendilerini
                                         gerçekleştirebilecekleri olanakları eşitlikçi bir anlayışla olgunlaştırıyor. Kadın ve erkeğin
                                         gerek görev tanımında gerekse de ücret politikasındaki eşitliği elbette AYGAZ’ın



                                         KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR                                                77
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84