Page 79 - AYGAZ 60+ Geleceğe Dönüşen Enerji
P. 79
“tüketiciye en yakın şirket olma” hedefini her geçen yıl çok daha ilerletir.
AYGAZ markasının başarısını, tüketicisiyle, abonesiyle sürekli iletişim halinde olmayı
sağlayacak iletişim kanallarını geliştirmeyi, onlardan gelecek geri bildirimlerle
çok yönlü değer üretir.
Bugün AYGAZ, dün olduğu gibi bölgesel olarak farklı ihtiyaç ve alışkanlıkları tahlil ve
analiz ederek pazarlama iletişim sürecini şekillendirmeye, geliştirmeye devam ediyor.
Dijital dünyadaki dönüşümler ve yeni nesil kullanıcı eğilimleri gösteriyor ki, iletişim ve
kampanyaların hemen hepsinin ana mecralarından birisi de dijital alanlar ve araçları.
Dünyadaki iletişim ve pazarlama eğilimine, gelişimine bağlı ve uygun olarak online
pazarlama, mobil pazarlama, anketlerin bilgisayar ortamında online olarak yapılması
gibi birçok uygulama ve araç, AYGAZ’ın kurumsal iletişim, pazarlama stratejisinin
birer parçasıdır. Üretim, dağıtım ve pazarlama alanlarındaki dijitalleşme ve inovasyon
çalışmaları iş süreçlerini hem müşterilerin hem de hizmet sağlayıcıların davranışsal
eğilimlerini dikkate alarak dönüştürür. AYGAZ, kurumsal bileşenleri arasında dijital
uçuruma, yetersizliklere, erişim engeline izin vermediği gibi, tedarik-sipariş süreçlerini
birlikte iyileştiren, geliştiren bütüncül mobil uygulamalar geliştirir.
CİNSİYET EŞİTLİĞİNİ DESTEKLEYEN: BELKİ BİR YOL AÇMIŞ OLURUM…
AYGAZ, son yirmi yıl içinde gerek kadın yöneticileriyle gerekse de daha önceki yıllara
kıyasla sahada daha fazla kadın çalışanıyla sektörün geleneksel ilişki ve yapılarını
da dönüşüme uğratıyor. Şirket politikasıyla enerji sektöründeki erkek yönetici,
erkek çalışan yoğunluğunu başka bir ifadeyle sektörün uzun yıllara dayanan eril
şekillenişini dönüştürüyor. Bir taraftan da kadın ve erkek çalışanların kendilerini
gerçekleştirebilecekleri olanakları eşitlikçi bir anlayışla olgunlaştırıyor. Kadın ve erkeğin
gerek görev tanımında gerekse de ücret politikasındaki eşitliği elbette AYGAZ’ın
KURUCU, GÜVENİLİR ve CESUR 77