UYGULAMAYI AÇ
Dünyanın önde gelen otomotiv firmalarından biri olan Renault, Avrupa’nın yanı sıra; Türkiye, Hindistan, Brezilya, Güney Kore ve Kolombiya gibi ülkelerde de önemli bir pazar payına sahip. Mevcut konumunu daha da geliştirmeyi amaçlayan Renault, tarihinde yeni bir sayfa açmaya hazırlandığını duyurdu.
“Uluslararası 2027 Stratejisi/Kampanya Planı” başlıklı basın toplantısında detayları açıklanan hamleler çerçevesinde Fransız otomotiv üreticisinin 2027 itibarıyla Avrupa dışındaki pazarlara sunmak üzere üretilecek sekiz yeni modele 3 milyar avro yatırım yapacağı açıklandı. İki temele dayanacak yeni stratejinin markanın uluslararası ölçekte rekabet gücünü artırması amaçlanıyor.
Bu kapsamda bir yandan Güney Kore’de Geely ile sürdürülen ortaklık çerçevesinde D ve E segmentlerine odaklanan Kompakt Modüler Mimari platformu geliştirilirken öte yandan Latin Amerika, Kuzey Afrika, Hindistan ve Türkiye pazarlarını hedef alacak şekilde esnek ve farklı enerji kaynaklarıyla çalışabilen araçların üretimine odaklanılacak. Bu süreçte hem enerji tüketimini hem de kirleticilerin salınımını daha etkili bir şekilde gerçekleştirecek hafif ve tam hibrit gibi çözümlere, esnek yakıt seçeneklerine ve LPG’ye yer verilecek.
Yetkililer, geliştirilecek yeni çözümlerin tüm dünyada Renault kullanıcılarını daha fazla değer üreten, verimli ve esnek seçeneklerle buluşturacağına işaret ederken izlenecek stratejinin markanın rekabetçiliğini artıracağına da dikkat çekiyor. Kullanıcıların daha az enerji kullanarak daha fazla sürüş konforu elde etmelerinin sağlanacağını vurgulayan Renault temsilcileri, sunulacak araçların tüm alıcıların ihtiyaçlarına karşılık geleceğini ifade ediyor.
Paylaşmak için lütfen aşağıdaki ikonlara tıklayınız: