Page 41 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 41
şümün de etkilediği bu süreçte öğ- dirdi. Bu kapsamda anlık duygudu- Aygaz çalışanlarının deneyimini daha
renme, değişme ve gelişme süreci rum anketleri uygulandı ve Aygaz da iyileştirmek ve bununla bağlantılı
devam ediyor. Çalışma ortamlarını Çalışan Deneyimi Çevik Ekibi’nin yol
iyileştiren, verimliliği artıran araç haritası bu anketlerle temellendi- olarak şirket bağlılıklarını artırmak
ve teknolojileri, çalışanların en iyi rildi. Tüm bunlara ek olarak Aygaz hedefine de şirketin liderleriyle 39
performanslarını sergilemelerini çalışanlarının deneyimini daha da birlikte odaklanılıyor.
sağlayan gelişim çözümleri sunan iyileştirmek ve bununla bağlantılı
bir çalışan deneyimi yaratmak ama- olarak şirket bağlılıklarını artırmak
cıyla stratejiler geliştiriliyor. hedefine de şirketin liderleriyle
birlikte odaklanılıyor.
Çalışan Deneyimi Çevik Ekibi
Aygaz, bu odağı koruyarak bütünsel
çalışan deneyimi yaklaşımını agile
(çevik) çalışma modeli kapsamında
gözden geçirdi. Aksiyon planla-
ma sürecinin çalışanların katılımını
daha da çoğaltacak şekilde değiş-
tirilmesine, planlanan aksiyonların
kalitesinin artırılmasına odaklanıldı.
Bu hedefle Aygaz Çalışan Deneyimi
Çevik Ekibi oluşturuldu. Ocak ayın-
da oluşturulan ekipte, birim ihtiyaç-
larını göz önünde bulundurmak için
her birimden bir temsilcinin olması-
na özen gösterildi. Özellikle pan-
demi döneminde sık sık bir araya
gelen ekip İnsan Kaynakları ekibiyle
birlikte Aygazlıların ihtiyaçlarını ve
alınabilecek aksiyonları değerlen-