Page 41 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 41

şümün de etkilediği bu süreçte öğ-  dirdi. Bu kapsamda anlık duygudu-  Aygaz çalışanlarının deneyimini daha
            renme, değişme ve gelişme süreci   rum anketleri uygulandı ve Aygaz   da iyileştirmek ve bununla bağlantılı
            devam ediyor. Çalışma ortamlarını   Çalışan Deneyimi Çevik Ekibi’nin yol
            iyileştiren, verimliliği artıran araç   haritası bu anketlerle temellendi-  olarak şirket bağlılıklarını artırmak
            ve teknolojileri, çalışanların en iyi   rildi. Tüm bunlara ek olarak Aygaz   hedefine de şirketin liderleriyle   39
            performanslarını sergilemelerini   çalışanlarının deneyimini daha da   birlikte odaklanılıyor.
            sağlayan gelişim çözümleri sunan   iyileştirmek ve bununla bağlantılı
            bir çalışan deneyimi yaratmak ama-  olarak şirket bağlılıklarını artırmak
            cıyla stratejiler geliştiriliyor.   hedefine de şirketin liderleriyle
                                               birlikte odaklanılıyor.
            Çalışan Deneyimi Çevik Ekibi
            Aygaz, bu odağı koruyarak bütünsel
            çalışan deneyimi yaklaşımını agile
            (çevik) çalışma modeli kapsamında
            gözden geçirdi. Aksiyon planla-
            ma sürecinin çalışanların katılımını
            daha da çoğaltacak şekilde değiş-
            tirilmesine, planlanan aksiyonların
            kalitesinin artırılmasına odaklanıldı.
            Bu hedefle Aygaz Çalışan Deneyimi
            Çevik Ekibi oluşturuldu. Ocak ayın-
            da oluşturulan ekipte, birim ihtiyaç-
            larını göz önünde bulundurmak için
            her birimden bir temsilcinin olması-
            na özen gösterildi. Özellikle pan-
            demi döneminde sık sık bir araya
            gelen ekip İnsan Kaynakları ekibiyle
            birlikte Aygazlıların ihtiyaçlarını ve
            alınabilecek aksiyonları değerlen-
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46